تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

هدایت الله خادمی: کار‌های مجلس یازدهم ضرباتی به اعتبار نظام وارد کرده/ عملکرد مجلس افتضاح است

هدایت الله خادمی فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس فعلی نه کمکی برای دولت بود، نه کمکی برای رئیس مجلس، نه کمکی برای مردم و کشور. در واقع بیشتر بار خاطر بود.

هدایت الله خادمی: کار‌های مجلس یازدهم ضرباتی به اعتبار نظام وارد کرده؛ عملکردشان افتضاح است
رویداد۲۴ انتخابات مجلس یازدهم در پیش است و گروه‌های سیاسی مشغول ساماندهی نیرو‌های خود برای ورود قوی به این عرصه هستند.

هدایت الله خادمی فعال سیاسی اصولگرا درباره آرایش سیاسی برای انتخابات مجلس گفت: باید رویکرد‌ها به سمتی باشد که زمینه‌های مشارکت مردم در انتخابات تقویت شود، اما این روز‌ها شاهدیم متأسفانه برخی گروه‌ها و جریان‌ها به جای آنکه کمک کنند تا مشارکت مردم افزایش یابد، به دلیل خودخواهی خودشان کار‌هایی انجام می‌دهند تا این اتفاق نیفتد.

به گزارش نامه نیوز بخش‌هایی از گفت و گوی خادمی را در ادامه می‌خوانید:

وقتی مشارکت افزایش یابد، نیرو‌های شایسته به مجلس راه پیدا می‌کنند که این به نفع نظام، مردم و کشور خواهد بود. نمایندگان شایسته قطعا می‌توانند کمک حال دولت باشند و با نظارت کارشناسی قوی و تصویب قوانین به امور اجرایی در مسیر صحیح قوت بخشند.

مجلس فعلی نه کمکی برای دولت بود، نه کمکی برای رئیس مجلس، نه کمکی برای مردم و کشور. در واقع بیشتر بار خاطر بود. در طول عمر مجلس یازدهم نه تنها هیچ اتفاق مثبتی برای کشور نیفتاد بلکه با کار‌های این مجلس ضرباتی به اعتبار نظام وارد شد.

عملکرد مجلس یازدهم افتضاح است از همان ابتدای مجلس شاهد بودیم که نمایندگان درگیر موضوعاتی همچون گرفتن دنا پلاس و شاسی بلند بودند. تصور عموم آن است که نمایندگان در شهرستان‌ها هیچ کاری انجام نمی‌دهند جز اینکه اطرافیان و بستگان خودشان را در مناصب مدیریتی محلی و استانی قرار دهند.

مجلس یازدهم شعار شفافیت داد، اما فقط پنهان کاری کرد. متأسفانه برخی نمایندگان گویا منابع شهرداری‌ها و صنایع فولاد و پتروشیمی، خودروسازی را بین خودشان تقسیم کردند و برای شان مهم نیست که این رویکرد آن‌ها چه دردسر‌هایی را برای کشور و مردم به بار خواهد آورد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس یازدهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
1
0
مگه هنوزنظام
اعتبار دارهههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
چرا باید به نماینده ای رای بدهیم که پنهان کاری مبنای تئوریک اصول او شده ، حق ویژه برای خود قائله و جز شوآف شعاری مدیا در جهت گیری ها و آرا هیچ مختصات روشنی در تصمیمات از او دیده نمیشه
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
این آقا همون نماینده خودخواه و گستاخ و بی ادبی نیست که با نگهبان درگیر شده بود؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان