تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

گزینه عجیب یحیی برای جذب مهاجم خارجی

مشکل مالی شدید باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی باعث شد که گزینه‌های بسیار محدودی پیش روی سرخپوشان قرار بگیرد به طوری که در لیست گل محمدی گزینه جدیدی دیده می‌شود که همه را متعجب کرد.

گزینه عجیب گل محمدی برای جذب مهاجم خارجی

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: پروسه جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس فعلاً بدون نتیجه ادامه دارد و سرخ‌ها هر روز در حالی به سراغ بررسی گزینه‌های جدید می‌روند که شنیده می‌شود این باشگاه بودجه‌ای در نهایت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلاری برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته است.

در این شرایط، اما اکثر گزینه‌های پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس مبلغی بیش از یک میلیون دلار از این باشگاه درخواست کرده‌اند که مذاکره با همگی آن‌ها بدون نتیجه مانده است. در این بین با توجه به میزان بودجه باشگاه پرسپولیس، به تازگی نبیل بحوی مهاجم مراکشی - سوئدی فصل گذشته قطر اس سی به سرخپوشان معرفی شده است تا مذاکرات با این بازیکن انجام شود.


بیشتر بخوانید: احتمال بازگشت آل کثیر به پرسپولیس؛ گل محمدی: مهاجم ۶۰۰ هزاردلاری به درد پرسپولیس نمی‌خورد


این بازیکن ۳۲ ساله که سابقه حضور در بوندس‌لیگا و تیم آاِک آتن یونان را دارد، فصل گذشته تنها ۹ بازی برای قطر اس سی انجام داد و هیچ گلی برای این تیم به ثمر نرساند و اکنون نیز بازیکن آزاد است. بحوی حاضر است با قراردادی حدود ۵۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بپیوندد و باید دید آیا سرخپوشان با این بازیکن وارد مذاکرات جدی خواهند شد یا خیر.

باشگاه پرسپولیس همچنین در فصل نقل‌وانتقالات به شدت دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خارجی بود تا یک نیمکت‌نشین مطمئن برای علیرضا بیرانوند داشته باشد، اما ظاهراً این پروژه نیز بدون نتیجه باقی مانده است.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند نهایتاً حدود ۱۰۰ هزار دلار برای جذب دروازه‌بان زیر ۲۳ سال هزینه کنند که با توجه به اتمام زمان نقل‌وانتقالات، دروازه‌بان زیر ۲۳ سال آزاد که شرایط حضور در لیگ ایران را داشته باشد در بازار وجود ندارد و به نظر می‌رسد این پروژه نیز بدون نتیجه رها شده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان