تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

داوران بازی پرسپولیس - النصر رونمایی شدند

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری مسابقه پرسپولیس ایران و النصر عربستان را اعلام کرد.

داوران بازی پرسپولیس - النصر رونمایی شد

رویداد۲۴ فوتبال ۳۶۰ نوشت: فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز خواهد شد که تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمایندگان ایران در این فصل از رقابت‌ها هستند. در هفته نخست مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های سپاهان و نساجی باید در خانه رقبا به میدان بروند؛ به‌طوری‌که سپاهان میهمان تیم نیروی‌هوایی عراق است و نساجی هم باید در هند به مصاف تیم بمبئی‌سیتی هند برود. در این میان، پرسپولیسی‌ها نخستین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را در خانه برگزار می‌کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی‌که به دلیل محرومیت انضباطی از حمایت هواداران خود محروم هستند، در نخستین گام از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف النصر عربستان بروند. در کنار حضور فوق‌ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه همراه تیم النصر در تهران، سوژه ویژه این مسابقه الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا به استفاده از تکنولوژی (VAR) است؛ موضوعی که باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به سراغ تامین زیرساخت‌های آن بروند و سرانجام تابوی عدم استفاده از این تکنولوژی قرار است شکسته شود.


بیشتر بخوانید: زمان نصب VAR در آزادی و نقش جهان مشخص شد


مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی با مدیران (AFC) برای استفاده از (VAR) به توافق رسیده‌اند که حضور این تکنولوژی صرفاً برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده و همچنان مسابقات داخلی در غیاب این تکنولوژی قرار است دنبال شود. در شرایطی‌که قرار است تجهیزات (VAR) تا پایان هفته وارد تهران شود، ساعتی پیش به صورت رسمی تیم کامل داوری مسابقه پرسپولیس ایران و النصر عربستان اعلام شد تا از اولین داوران (VAR) که قرار است در ایران قضاوت کنند، رونمایی شود.

تیم داوری از ازبکستان در کنار ۳ چهره ویژه برای (VAR)

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت مسابقه پرسپولیس ایران و النصر عربستان که روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه از ساعت ۲۱:۳۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، ایلگیز تانتاشف را به عنوان داور اول انتخاب کرده‌اند و آندره‌ای تساپینکو و تیمور گینیولین کمک‌های اول و دوم او هستند و آکرول رسیلایف هم به عنوان داور چهارم فعالیت خواهد کرد که در اتفاقی جالب‌توجه هر ۴ داور از کشور ازبکستان هستند.

پادوم سیول کورن از کشور تایلند در کنار فردوس نورسافاروف از ازبکستان و اینوکویچی تاکاکی از ژاپن هم تیم داوری (VAR) هستند که با توجه به اتاق تجهیز شده در ورزشگاه آزادی تهران باید در این اتاق حضور پیدا کنند و باید در اولین تجربه رسمی استفاده از این تکنولوژی در ایران، چه اتفاقاتی در دوئل پرسپولیس و النصر رخ خواهد داد. در هفته دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل الاتحاد عربستان قرار گیرد و نساجی هم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف الهلال برود که در این ۲ مسابقه هم قرار است از تکنولوژی (VAR) استفاده شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان