تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

نماینده ملایر: دستاورد‌های نظام، شبیه معجزه است

هادی بیگی نژاد، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها در سال گذشته تلاش کردند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و در برخی موارد نیز موفق شدند اما دستاوردهایی که نظام جمهوری اسلامی در طول یک‌سال گذشته به دست آورد برای آنان شبیه به معجزه است.

نماینده ملایر

رویداد۲۴ دیدبان ایران: هادی بیگی نژاد، نماینده مجلس با اشاره به توسعه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال گذشته و شکست سیاست های بحران آفرینی غربی ها، بیان کرد: آنچه که غربی ها سال گذشته دنبال کردند ایجاد ناامنی در داخل کشور و از بین بردن اقتدار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود، طوری که سلامت، امنیت و اقتصاد مردم به خطر بیفتد ولی جمهوری اسلامی توانست با یک بازنگری در برنامه‌ریزی‌های خود، وضعیت را کنترل کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما نمی توانیم بگوییم که نقشه دشمن ضعیف بود یا کاری نکردند اما آنچه که مهم است شکست سیاست ها و نقشه آنان بود اما ما هزینه هایی هم دادیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: غربی ها در کنار این اقدامات یک جبهه گسترده بین المللی مردمی نیز علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند؛ به عنوان مثال فوتبالیست ها، بازیگران و سیاستمداران کشورهای مختلف را به میدان آوردند تا نظر دهند و برای اولین بار بود که به این شکل گسترده توانستند، یک بسیجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما واقعا ضربه خوردیم اما بعد از آنکه توانستیم در مقابل دشمن به پیروزی دست پیدا کنیم، حرکت روبه جلویی را پیش گرفتیم. در عین حال اینکه ارتباطات خود را با سایر کشورها حفظ کردیم، توانستیم ارتباطات و تعامل خود را با سایر کشورها از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گسترش دهیم و به عضویت پیمان ها مختلف درآمدیم.

بیگی نژاد با بیان اینکه بعد از آنکه یک ضربه خوردیم و آسیب دیدیم، شروع کردیم حرکت جبرانی و سپس پیش رونده، خاطرنشان کرد: واقعا دستاوردهای نظام اسلامی در طول یک‌سال گذشته شاید شبیه یک معجزه است. گمان بنده این است از نگاه آمریکایی ها و اروپایی ها که این نقشه را کشیده اند، یک معجزه اتفاق افتاده است وگرنه امروز جمهوری اسلامی به این نقطه نمی رسید.


بیشتر بخوانید: رسول منتجب‌نیا: می‌خواستند برگ برنده را به دولت رییسی بدهند چرا به دیگری طعنه می‌زنند؟


وی افزود: غربی ها همواره دو راه در مقابل نفوذی های خود در پیش می گیرند؛ راه اول حمایت است. غربی ها از مهره های خود حمایت می کنند تا جایی که زورشان برسد اما اگر روزرشان نرسید آنها را می سوزانند. حتی برای سران کشورهای مورد حمایت آنان مانند محمدرضا پهلوی و حسنی مبارک و امثال این ها.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
0
14
راست میگه در هر جای دیگر دنیا ایشان کارتن خواب میشد اما معجزه را ببینید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
15
0
راست گفته. فکر کن کشوری رو از پهلوی عیرانثاض تحویل بگیری که 76 درصد زنان بالای 15 سالش بیسواد مطلق هستند و به کشوری برسونی که میزان باسوادیش بالاتر از میانگین جهانیه! البته این جور چیزا که اهمیت ندارند، رویداد 24 تنها دغدغش نون حلال خوردنه
پ.ن: از طریق قلم زنی برای کارفرمایان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
داداش این ادعا شبیه مقایسه وضعیت فرد در دوران کودکی با وضعیت اون در دوران جوانی است. این مقایسه نه تنها منطقی نیست بلکه گول زننده هم هست.
در ثانی وضعیت ژاپن و کره و تایوان و.. در همون زمان بدتر از ما بود الان وضعیتشون چطوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
خودت خنده ت نمیگیره میزان باسوادی بالاتر از میانگین جهانی یکم عقل هم خوبه به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
تو هم سعی کن کامنت حلال بزاری ودست از این دروغات بردار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
0
خوبه باز اینو قبول دارین که کشورهای غربی از ترس رشد قدرت نظامی و اقتصادی شاهنشاه در منطقه باعث شدند که انقلاب شود و با همکاری با مذهبیون و کمک های بزرگی که به انقلابیون کردن منجر به پیروزی انقلاب ...شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
0
همین که امثال تو تونستن قدرت رو تو این مملکت با آن پیشینه در دست بگیرند خود معجزه است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان