تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

زاکانی: علاقه به ایران را در مصاحبه‌های بازیکنان النصر ببینید؛ کاری می‌کنیم هر شخصی بیاید عاشق ایران شود!

شهردار تهران درباره انتقادات نصب بیلبورد‌های خوش‌آمدگویی از تیم النصر در سطح شهر که مطرح می‌شود چرا باید برای یک تیم باشگاهی چنین بیلبورد‌های زده شود، گفت: فضایی که از بیرون برای ایران عزیز ما درست می‌کنند، یک فضای کاملا ناسالم و نادرست است و ما بر عکس فضایی را در داخل کشور و شهر تهران ایجاد می‌کنیم که هر شخصی بیاید مشتاق و عاشق ایران می‌شود.

زاکانی: علاقه به ایران را در مصاحبه‌های بازیکنان النصر ببینید؛ کاری می‌کنیم هر شخصی بیاید عاشق ایران شود!
رویداد۲۴ علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره انتقادات نصب بیلبورد‌های خوش‌آمدگویی از تیم النصر در سطح شهر که مطرح می‌شود چرا باید برای یک تیم باشگاهی چنین بیلبورد‌های زده شود، گفت: فضایی که از بیرون برای ایران عزیز ما درست می‌کنند، یک فضای کاملا ناسالم و نادرست است و ما بر عکس فضایی را در داخل کشور و شهر تهران ایجاد می‌کنیم که هر شخصی بیاید مشتاق و عاشق ایران می‌شود.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی زاکانی را در ادامه می‌خوانید:

مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن‌های مطرح تیم النصر را ببینید این اشتیاق و علاقه را به ایران مشاهده خواهید کرد، این بخش از آن اثری است از بعد تصویری در ذهن این افراد می‌نشیند و آن چیزی که دیگران در خارج از کشور ترسیم می‌کنند و خلاف می‌گویند را نقش برآب می‌کند.

درباره این‌که آیا این روند برای سایر تیم‌های خارجی دیگری که به کشور می‌آیند ادامه خواهد داشت یا این نوع استقبال شهرداری مختص به النصر و بازیکن سرشناس آنان کریستین رونالدو بوده است، آن چیزی که بتواند اثر و مقصود ما را داشته باشد صورت می‌گیرد. النصر اولین تیمی بود که با این وضعیت به تهران می‌آمد و قبل از آن هم تبلیغ نادرستی درباره کشور ما شده بود ما با یک سیاستی این کار را انجام دادیم که پیام مثبت را داشته باشد و واقعیت‌ها را نشان دهد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
چقدر جاهلانه
با این سبک و سیاق کشورداری همه میخوان برن....صدا دهل از دور خوشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
..خوری می کنی و دروغ پشت دروغ.
روی ابوجهل را سفید کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
یعنی قراره هرکی بیاد ، برای خوش آمدش از جیب مردم بهش طلا و فرش ابریشم و .... هدیه دهید ؟؟!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
عجب کلاش دروغگویی است این لومپن
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
0
کشورو کلا دروغ گرفته...عاشق ایران بشن؟خود مردم ایرانو وادار به مهاجرت کردین اونوقت کی بیاد ایران؟وقتی مردم دیگه کشور خودشونو دوست ندارن توقع داری مردمان کشوره دیگه بیان ایران؟جنستو از خوب جایی میگیری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان