تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

محسن رضایی: بسیاری از مشتریان پهپاد‌های ما از کشور‌های توسعه‌یافته هستند

محسن رضایی گفت: با خودباوری بود که ما توانستیم در حوزه پهپادی به جایی برسیم که اکنون بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان ما محسوب شوند.

بسیاری از مشتریان پهپاد‌های ما از کشور‌های توسعه‌یافته هستند
رویداد۲۴ محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران با حضور در شرکت طراحی و ساخت هواپیما‌های سبک وزارت دفاع، خطاب به کارکنان این شرکت، اظهار کرد: شما با روحیه توکل و اعتماد به نفس دوران دفاع مقدس کار‌های بزرگی در سطح جهانی و بین‌المللی انجام داده‌اید و ادامه‌دهنده راه مجاهدان دیروز برای حمایت از ایران و ملت هستید.

به گزارش ایسنا، فرمانده اسبق سپاه پاسداران با یادآوری حملات دشمنان به ایران در طول ۴۰۰ سال گذشته، گفت: ایران در تمام این جنگ‌ها، همیشه شکست خورد و تنها در دوران جنگ تحمیلی توانست در مقابل اتحاد دو ابرقدرت شرق و غرب که تنها بر سر جنگ با ایران متحد شده بودند، ایستادگی کند.

رضایی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به جوانان خود توانست در تمام ۴۴ سال گذشته ایستادگی کند و شرایط سخت را پشت سر بگذارد. با خودباوری بود که ما توانستیم در حوزه پهپادی به جایی برسیم که اکنون بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان ما محسوب شوند.

وی با اشاره به ارتباط صنعت دفاعی و بخش غیردفاعی، گفت: تجربه‌های کشور‌ها نشان داده می‌توان سرریز فناوری‌های دفاعی را به بخش خصوصی وارد و با بهره‌گیری از پیشرفت‌های صنعت دفاعی کاستی‌های حوزه غیردفاعی را برطرف کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محسن رضایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
2
دکترِ اقتصاد! از اقتصاد چه خبر!؟!؟؟!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
2
توانبارنگهداريدتاقيمتش بره بالا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان