تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای روزنامه کیهان: برجام دیگر وجود خارجی ندارد؛ از همان اول گفته بودیم چه پلویی برای مردم ایران پخته شده

روزنامه کیهان نوشت: هشدار داده بودیم که پلویی که در دیگ سفارتخانه‌ها و دستگاه‌ها و نهاد‌های آمریکایی و اروپایی پخته شود، چه مزه و نتیجه‌ای برای ملت ایران خواهد داشت.

ادعای روزنامه کیهان: برجام دیگر وجود خارجی ندارد؛ از همان اول گفته بودیم چه پلویی برای مردم ایران پخته شده

رویداد۲۴ به گزارش کیهان، مردم ایران به این واقعیت پی برده‌اند که اولا دیگر عملا برجامی باقی نمانده و ثانیا برجام قبل از اینکه توافقنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی باشد، در واقع یک سناریو و توطئه درازمدت آمریکایی برای منزوی کردن و شکست ملت ایران بود.

این روزنامه افزوده است: از همان اوایل شکل‌گیری روند مذاکرات به استناد ده‌ها دلیل و سند، چه اسناد آشکار و چه محرمانه فاش شدهِ وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون و ‌اندیشکده‌های وابسته به آنها و چه مواضع و اظهارات مقامات غربی و چه تجربیات گذشته و چه قرائن و شواهد و تحلیل‌های مستند که گذشت زمان‌، درستی آنها را تایید کرد، هشدار و تذکر داده بودیم که پلویی که در دیگ سفارتخانه‌ها و دستگاه‌ها و نهادهای آمریکایی و اروپایی پخته شود، چه مزه و نتیجه‌ای برای ملت ایران خواهد داشت، اما جماعت غربگرای داخلی با هدایت سناریونویسان غربی– عبری برجام، ملت ایران را متهم به توهم توطئه می‌کردند و به جهنم حواله می‌دادند!

حال پس از حدود ده سال از پخت و پز برجام، خود برجامیون اذعان می‌کنند که برجام به دست چه کسانی و با پول چه کشوری پخته و چگونه مثل گنجشک رنگ شده به جای قناری به افکار عمومی و ملت ایران تحمیل شد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
3
7
این پلو چهل سال پیش پخته شده بوده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان