تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

بیانیه مهم حماس؛ درباره گروگان‌ها مذاکره نمی‌کنیم

حماس طی بیانیه‌ای ویدئویی اعلام کرد که تا زمانی که فلسطین زیر آتش اسرائیل باشد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد.

بیانیه مهم حماس؛ درباره گروگان‌ها مذاکره نمی‌کنیم

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: حماس طی بیانیه‌ای ویدئویی اعلام کرد که تا زمانی که فلسطین زیر آتش رژیم صهیونیستی باشد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام، گفت: «مشخص شده است که گروگان‌های دشمن به اندازه مردم ما با توجه به تجاوز به نوار غزه در معرض خطر هستند. ما تأیید می‌کنیم که در سایه تجاوز یا در سایه نبرد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد.»


بیشتر بخوانید: هشدار حماس به اسرائیل: با هر موشک به سمت غزه، یک اسرائیلی را اعدام می‌کنیم


ابوعبیده افزود که گردان‌های القسام تعداد بسیار زیادی از گروگان‌ها را در بازداشتگاه‌ها نگه می‌دارد و تعدادی نیز کشته شده‌اند.

وی در ادامه گفت که حمله حماس پس از سال‌ها برنامه‌ریزی و تدارک آغاز شد. عملیات «طوفان الاقصی» پس از آن آغاز شد که ظلم رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تجاوز به آن و مردم ما در همه جا به اوج خود رسید.

ابوعبیده ادامه داد: «اسرائیل طی دو سال گذشته جان صد‌ها فلسطینی را گرفته و هزاران فلسطینی را مجروح کرده است، اما همچنان عضو سازمان ملل متحد است و از ایالات متحده برای کشتن کودکان و تخریب خانه‌ها سلاح دریافت می‌کند».

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
1
خناس
صدام را شهید نامیده بود
صدام تجاوز گر ناموس
سید حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
2
اتفاقا حمله اخیر حماس مانند داعش بوده و اصول انسانی را رعایت نکرده چه برسد اصول مسلمانی را ، تصاویر آن در شبکه های اجتماعی هست.
در مورد 130 اسیر هم تهدید کرده اگر حمله کنند یکی یکی اسیران را میکشه.
این حق اسرائیل هست که هرگونه رفتای با حماس و فلسطینی ها بکنه.
اعمال حماس و حشیانه بوده.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان