تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرهیختگان: پیام مکتوب آمریکا به ایران؛ اگر ایران وارد جنگ غزه شود آمریکا هم وارد می‌شود

روزنامه فرهیختگان مدعی شده به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دولت آمریکا ابتدا از ایران درخواست کرده تنش‌ها در خاورمیانه را مدیریت کند و در پایان هشدار داده اگر ایران وارد جنگ شود، آمریکا هم وارد می‌شود.

فرهیختگان: پیام مکتوب آمریکا به ایران؛ اگر ایران وارد جنگ غزه شود آمریکا هم وارد می‌شود
رویداد۲۴ روزنامه فرهیختگان مدعی شده به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دولت آمریکا ابتدا از ایران درخواست کرده تنش‌ها در خاورمیانه را مدیریت کند و در پایان هشدار داده اگر ایران وارد جنگ شود، آمریکا هم وارد می‌شود.

به گزارش فرهیختگان، «فرهیختگان» به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دولت آمریکا پیامی مکتوب را به امیرسعید ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل داده است. این پیام در چهار بند تدوین شده است که سه بند آن به شکلی ملموس تقاضا برای مدیریت سطح تنش و تلاش برای کاستن آن بوده است. در بند چهارم این نامه، طرف آمریکایی اعلام کرده در صورت ورود ایران به جنگ، آمریکا نیز به جنگ ورود خواهد کرد. ایران در روز‌های گذشته به صراحت اعلام کرده درصورت ادامه جنایات صهیوینست‌ها در غزه، دامنه جنگ گسترده خواهد شد و مسئولیت آن برعهده رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
0
8
ایران هنوز آثار جنگ هشت ساله را بر پیشانی خود دارد و مردم خسته، ناامید بی انگیزه و تهی از انرژی اند. چنانچه جنگی به مردم تحمیل شود مسئولین مملکت و خانواده های آنها و همچنین تریبون بدستها بایستی پاسخگو و ابتدا آنها باید به میدان نبرد اعزام شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
0
3
هه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
0
4
عیبی نداره ۴ ساده لوح زبان بلد از ایران میروند مذاکره می‌کنند خمه چی با یه امضا حل میشد ? دنیای امروز دنیای مذاکره است دیگه نه موشک ? الحمدالله
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان