تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲

واکنش دبیر به رای ابطال انتخابات فدراسیون کشتی

رییس فدراسیون کشتی به ماجرای ابطال انتخابات فدراسیون کشتی از سوی دادگاه واکنش نشان داد.

واکنش دبیر به رای ابطال انتخابات فدراسیون کشتی

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: رییس فدراسیون کشتی به ماجرای ابطال انتخابات فدراسیون کشتی از سوی دادگاه واکنش نشان داد.

بعد از شکایت ٥ کاندیداى فدراسیون کشتى به دادگاه، چند روز قبل راى دادگاه مبنى بر ابطال انتخابات به دلیل رعایت نشدن برخى موارد قانونى صادر شد.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتى، که در روزهاى اخیر به خاطر این حکم تحت فشار قرار گرفته، امروز در برنامه ورزش و مردم در این رابطه گفت: دادگاه عمومی ورود پیدا کرده و حکمی داده است. قوه قضاییه محترم است و حتماً کار را دنبال و اعتراض می‌کنیم. روحیات من هم به گونه‌ای است که به آدم‌های بی‌ربط باج نمی‌دهم، اما رأی قوه قضاییه را حتماً دنبال می‌کنم و از آن‌ها هم تشکر می‌کنم.

وى افزود: این‌ها می‌خواستند بازی را شروع کنند و به اتحادیه جهانی بکشانند و حواس ما هم جمع است و اجازه ندادیم. با همان اساسنامه سه انتخابات برگزار و دوستان خودشان و من در دوره قبل با همین اساسنامه انتخاب شدند.

رییس فدراسیون کشتى در ادامه عنوان کرد: همین دوستان با هم صفر رای نداشتند و هیچ‌کدام‌شان در مجمع نبودند و کسی که در مجمع نبوده است حق اعتراض ندارد. اصلاً صبح انتخابات بگذارند و بگویند صبح نباش دست آن‌ها را می‌بوسم و می‌گویم خدا خیرتان دهد. آن چیزی را که تکلیف من است، عمل می‌کنم. این اساسنامه شش هفت سال مرجع تصمیم‌گیری فدراسیون کشتی بوده و اگر این جور است، همه چیز اشتباه بوده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان