تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد‌و ۷۰۰ میلیون تومان؟

حسن یزدانی، قهرمان پرآوازه کشتی ایران که در روز‌های درجا‌زدن ورزش‌های منهای فوتبالی، به دلیل تمرکز رسانه‌ای روی او و جدالش با دیوید تیلور، توانسته بود به‌خوبی تبدیل به سفیری برای ورزش ایران در دنیا شود، کتف خودش را به تیغ جراحان سپرد.

خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد‌و ۷۰۰ میلیون تومان؟

رویداد۲۴ روزنامه شرق نوشت: با توجه به سطح و کلاس کشتی حسن یزدانی اصلا نیازی نبود او به مسابقات آسیایی اعزام شود. اینجا شایعه نگران‌کننده دیگری در فضای مجازی مطرح شده که حسن یزدانی به خاطر دریافت پاداش ریالی مدال طلا به این مسابقات رفته است! این یکی اگر صحت داشته باشد، فاجعه‌آمیز است.

برای بررسی بیشتر چنین موردی کافی است به میزان پاداشی که برای مدال طلا در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده، رجوع شود. وزارت ورزش از پیش تصویب کرده بود ورزشکاری که بتواند مدال طلا کسب کند، 900 میلیون تومان پاداش می‌گیرد. کمیته ملی المپیک هم خبر داده بود که به مدال طلا 15 هزار یورو پرداخت می‌کند. البته این 15 هزار یورو معادل ریالی و به قیمت روز شد که به حساب ورزشکاران واریز شده است. در کنار این موضوع مبلغ هزار یورو هم پاداش سکو بوده است که دوباره از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شده است.

حالا تبدیل 15 هزار یورو به نرخ تقریبی تومان، مشخص می‌کند که حسن یزدانی 900 میلیون تومان از وزارت ورزش و 800 میلیون تومان به‌علاوه هزار یورو هم از کمیته ملی المپیک برای کسب مدال طلا پاداش گرفته است. سؤال اصلی اینجاست که آیا دریافت رقم تقریبی یک‌میلیارد‌و 700 میلیون تومان پاداش بازی‌های آسیایی، ارزش آن را داشته که حسن یزدانی مدال طلای احتمالی‌اش در بازی‌های المپیک را به خطر بیندازد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن یزدانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
2
0
مردمان پستی هستید! بنوشته خودتون برمبنای یک شایعه آبروی یه ورزشکار بااخلاق و خوب کشور رو میبرید.
رسانه زرد یعنی شما که حتی قبح و عمق رذالتتون رو هم درک نمیکنید!
بیچاره مردم که از فرهنگ پلشت امثال شما درس میگیرند تا واسه هر شایعه‌ای خودشون رو بخطر بندازن و بکشتن بدن و اصلاً راست و دروغ براشون فرقی نکنه!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان