تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

جوابیه جبهه پایداری به اظهارات جنجالی معصومی اصل: خود شریان هم با ما ارتباطی ندارد!

بنا بر اعلام جبهه پایداری، خانم منصوره معصومی‌اصل هیچ ارتباط تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی با جبهه پایداری نداشته و ندارد. ضمن اینکه حزب شریان نیز یک حزب جدیدالتأسیس است و هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارد.

جوابیه جبهه پایداری به اظهارات جنجالی معصومی اصل: خود شریان هم با ما ارتباطی ندارد!

رویداد۲۴ اعتماد نوشت:  جبهه پایداری ایران دیروز با ارسال جوابیه‌ای به دفتر روزنامه اعتماد توضیحاتی را در خصوص یکی از گزارش‌های روزنامه اعتماد مطرح کرده است. در این جوابیه آمده است:

باسمه‌تعالی

مدیرمسئول محترم روزنامه اعتماد با سلام و احترام خواهشمند است این مطلب که در پاسخ به گزارش روز سه‌شنبه مندرج در آن روزنامه با تیتر اول «ما فرزندان ایرانیم» تهیه شده که طبق قانون مطبوعات با عنوان «پاسخ جبهه پایداری به اتهامات روزنامه اعتماد» با همان فونت و اندازه تیتر و در همان صفحه منتشر شود.

۱. این برای اولین‌بار نیست که روزنامه اعتماد به دروغ‌پردازی بر ضد جبهه پایداری می‌پردازد، متاسفانه کم‌لطفی یا بهتر بگوییم عناد تیم اداره‌کننده این روزنامه نسبت به جبهه پایداری به اندازه‌ای است که به‌رغم پاسخ‌های قبلی باز هم درب آن روزنامه بر همان پاشنه قبلی اتهام می‌چرخد! به دوستان این روزنامه برای چندمین بار متذکر می‌شویم که تقوای رسانه‌ای را رعایت کنید.

۲. اولین مطلب کذبی که در گزارش مذکور به جبهه پایداری نسبت داده شده است، ارتباط دادن خط‌مشی خانم منصوره معصومی‌اصل به جبهه پایداری است و دومین حرف کذب روزنامه اعتماد این است که جبهه پایداری مردم را قبول ندارد و تمامیت‌خواه است. سومین مطلب کذب منتشر شده در گزارش مربوط به مرحوم علامه مصباح یزدی است که ایشان را نیز به تفکر ضد مردمی متهم ساخته‌اید که همه این‌ها خلاف واقع و دروغ است.


بیشتر بخوانید: واکنش تند روزنامه اطلاعات از میهمان زن صداوسیما؛ چرا به هر کس آنتن زنده می‌دهید؟


۳. خانم منصوره معصومی‌اصل هیچ ارتباط تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی با جبهه پایداری نداشته و ندارد. ضمن اینکه حزب شریان نیز یک حزب جدیدالتأسیس است و هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارد.

۴. جالب است کسانی که اعضای رسمی تشکیلاتی جبهه اصلاحات هستند و ده‌ها تخلف رسمی در پرونده خود دارند، سعی می‌کنند دیگران را با هزار کیلو چسب و سریش به یک فردی بچسبانند؟! آیا اجازه می‌دهید به خاطر اینکه محمدعلی نجفی همسر دوم بی‌گناهش را در وان حمام منزلش به قتل رسانده است، ما نیز بگوییم همه اصلاح‌طلبان قاتل هستند؟! یا بگوییم زن از نگاه اصلاح‌طلبان بی‌ارزش است؟! آیا اجازه می‌فرمایید به دلیل اینکه دو تن از همکاران خبرنگار از جبهه اصلاحات به اتهام جاسوسی برای دشمن دستگیر شده‌اند همه خبرنگاران و همکاران شما را در روزنامه اعتماد و دیگر رسانه‌ها به جاسوسی متهم کنند؟! براساس اسناد مشهود که فیلم آن نیز موجود است، آقای حسن روحانی بیشترین توهین و درشت‌گویی نسبت به مردم داشته است. آیا اجازه می‌دهید که کل افراد اصلاحات را به خشونت و توهین به مردم متهم سازند؟

۵. اما آنچه درباره علامه مصباح یزدی نقل کرده‌اید هم یک اتهام بزرگ است و هم جفا به یک دانشمند و فیلسوف بزرگی که آثار علمی ایشان به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. دیدگاه علامه مصباح یزدی درباره مردم و مردم‌سالاری دینی در کتب مختلف از جمله «نظریه سیاسی اسلام» موجود است.

فقط کافی است چند دقیقه وقت خودتان را برای مطالعه در این موضوع اختصاص دهید. ایشان علاوه بر دیدگاه نظری درباره جایگاه مردم، بار‌ها خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند و با رای مردم به مجلس خبرگان راه یافته‌اند. علاوه بر این، ایشان از فقهای جبهه پایداری بودند که همواره در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا به مردم لیست نامزد‌های مدنظرشان را ارایه می‌کردند و مردم نیز به آن لیست اعتماد می‌کردند.

۶. فهم دو واژه مشروعیت و مقبولیت در ادبیات سیاسی می‌تواند برای فهم مواضع علامه مصباح یزدی به شما کمک کند؛ مشروعیت یعنی حقانیت حکومت و حاکمیت و مقبولیت یعنی حکومت باید مورد پذیرش مردم باشد. علامه مصباح همانند حضرت امام خمینی (ره) معتقدند حق حاکمیت و مشروعیت از جانب خداست، ولی اگر مردم آن را نپذیرند، امکان اجرایی شدن ندارد.

۷. کشور‌های مدعی مردم‌سالاری و دموکراسی، به مردم‌سالاری در حد یک شعار تو خالی ارزش قائل می‌شوند.

نمونه آن بی‌توجهی کشور‌های مدعی تمدن و دموکراسی غربی از جمله آمریکا در برابر اعتراضات گسترده مردم جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به نسل‌کشی در غزه است.

۸. نوشته‌اید جبهه پایداری در میان مردم جایگاهی ندارد. اگر ادعای شما درست باشد، دیگر نیازی به این حجم از حمله و تهاجم ندارد. حتما ضرب‌المثل معروف را شنیده‌اید که به درخت بدون میوه سنگ نمی‌زنند. حجم سنگین حملات جبهه غرب‌گرایان به جبهه پایداری نشان از جایگاه والای این جبهه در میان مردم دارد و این دستاورد بزرگ فضل و عنایت پروردگار متعال و لطف و اعتماد مردم به جبهه پایداری انقلاب اسلامی می‌باشد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جبهه پایداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
1
2
اصل مطلب این است که میگن بله مملکت مال حزب اللهی ها است . ولی تو خانم نگو . یعنی مال ما است ولی یواشکی نه علنی .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
1
1
حالم از هر چی درخت بی میوست بهم خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
1
2
زنیکه سلیطه رو هیچکس نمیخوادش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان