تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ارتباط میان طراح عملیات حماس علیه اسرائیل با سردار سلیمانی!

نماینده تهران در مجلس درباره عملیات جبهه مقاومت گفت: محمد ضیف که طراح این عملیات بود، به همراه حاج قاسم خیلی از مسائل را طراحی کرده‌اند؛ لذا آمادگی برای این عملیات مربوط به یکی دو روز نبوده بلکه از چند سال قبل بوده است.

ارتباط میان طراح عملیات حماس علیه اسرائیل با سردار سلیمانی!

رویداد۲۴ جماران نوشت: محمد اسماعیل کوثری، نماینده تهران گفت: سید حسن نصرالله صحنه نبرد و درگیری تا امروز را ترسیم کرد. زیرا امروز صحنه را دقیقا آمریکایی‌ها هدایت و فرماندهی می‌کنند؛ نه اسرائیلی‌ها. چرا که اختلافات شدیدی بین مسئولان اسرائیلی وجود دارد و از سوی دیگر آن‌ها فکر نمی‌کردند و باور نداشتند که حماس چنین توانمندی داشته باشد و تمام سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر را غافلگیر کند.

در این رابطه نیز سید حسن نصر الله گفت: اگر این مسائل و بمباران‌ها را برای زنان‌ها، بچه‌ها و مردم غزه قطع نکنید و فراتر بروید، حتما درگیری‌های شدیدتری را علیه آمریکا خصوصا در نقاطی که مستقر هستند، مثل دریای مدیترانه، خواهیم داشت و در آن صورت ناو‌های آن‌ها مورد هدف موشک‌های حزب الله و یا مورد حمله دیگر گروه‌های جبهه مقاومت قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: معاون سیاسی سپاه: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین پناه پیدا کردند


وی ادامه داد: حرف‌های سید حسن نصر الله مورد تایید خود صهیونیست‌ها است؛ به او می‌گویند «عدو صادق» یعنی «دشمن راستگو»؛ یعنی به آنچه می‌گوید، عمل می‌کند. هشداری به کشور‌های عربی هم داده شد که خیال نکنید اسرائیل ماندگار و ماندنی است، بلکه بیایید و کمک کنید تا آرامش برقرار شود.

کوثری در خصوص عملیات جبهه مقاومت، گفت: محمد ضیف که طراح این عملیات بود، به همراه حاج قاسم خیلی از مسائل را طراحی کرده‌اند؛ لذا آمادگی برای این عملیات مربوط به یکی دو روز نبوده بلکه از چند سال قبل بوده است. جبهه مقاومت توانسته کاملا دست حماس و جهاد اسلامی را در غزه پر کند و لذا حماس با توانمندی بالایی این عملیات را انجام داده است.

منبع: جماران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
4
این نفوذی دشمن است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان