تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
علم‌الهدی:

حالا که برجام به نتیجه نرسید می گویند مقام معظم رهبری در جریان بوده اند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: مواضع مقام معظم رهبری درباره مذاکرات از ابتدا کاملاً مشخص بود و فرمودند این مذاکره نتیجه ندارد و پایان آن شیطنت آمریکا است؛ ایشان از همان ابتدا فرمودند من به آمریکا بدبین هستم.
 رویداد۲۴-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: مواضع مقام معظم رهبری درباره مذاکرات از ابتدا کاملاً مشخص بود و فرمودند این مذاکره نتیجه ندارد و پایان آن شیطنت آمریکا است؛ ایشان از همان ابتدا فرمودند من به آمریکا بدبین هستم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: ذات مقدس پروردگار انسان‌های الگویی قرآن را ابرار معرفی می‌کند و انسان ضدالگوی قرآن نیز عاصم و کفور است و البته از تعبیر ظالم نیز برای انسان ضدالگویی قرآن نیز یاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ظالم، متجاوز به حقوق است و انسان ضدالگویی قرآنی به همین دلیل به عنوان ظالم معرفی می‌شود یکی از معانی ظلم شرک به خداوند است که قابل غفران نیست و خداوند آن را مورد آمرزش قرار نمی‌دهد بنابراین شرک قابل غفران نیست.

وی بیان کرد: امروز سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است و این روز عظیم و عزیز و به یادماندنی را به محضر شما برادران و خواهران تبریک عرض می‌کنم، امروز نخستین روزی است که بشریت در ظل ولایت وجود اقدس آن امام قرار گرفته است، امام زمان(عج) و ولایت ایشان عصاره همه انبیاء و همه امت‌های پیرو ادیان است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: در طول تاریخ از روز اول که انبیاء الهی آمدند و هر کدام پیروانی داشتند، انبیای خدا و کسانی که ایمان به آنها داشتند در ستیز و نبرد با کفر و ظلم و ستم و شرک بودند، جریان‌های استکباری در طول تاریخ با همه انبیاء مبارزه کردند و علت هم این بود که بصیرت‌زایی مقام نبوت و بیدارسازی نسبت به هر مردمی و اعتقاد به توحید و یکتایی خدا، بزرگترین مانع و چالش سر راه توسعه استکبار بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی ادامه داد: گاهی مبارزه با جریان استکبار پس از پیامبران توسط مردم نیز ادامه پیدا می‌کرد. حاکمیت خدا و دین ‌روی کره زمین نتیجه نهایی این نبرد است، وجود اقدس امام زمان(عج) عصاره همه انبیاء است، همه حرکات نبوت با پیروزی امام زمان(عج) به پایان می‌رسد، پس ایشان عصاره تمام انبیاء است.

وی تاکید کرد: نباید کاری کنیم که جریان استکبارستیزی کمرنگ شود، تمام عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به رنگ و رونق استکبارستیزی است و به این نیست که بگویند که سیاسیون با دشمنان امام زمان(عج) دست به دست هم داده‌اند و از این طریق توانسته‌اند جامعه را مدیریت کنند؛ این افتخار محسوب نمی‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: استکبار را معاینه کرده‌اید و آن را می‌شناسید و می‌دانید خاصیت درندگی و نکبت‌زدگی دارد و این برای ما واضح شده است. نمونه آن سرنوشت برجام و آخرین مصوبات سناتورهای آمریکا است که با تمام وقاحت سندی را زیر پا گذاشتند. نباید به دشمن اسلام دل بست، آن‌هایی که آمریکا را بزک می‌کردند و می‌گفتند سر میز مذاکره آمده، ببینند چه شد و آخرش به کجا رسید؟

وی ادامه داد: امروز که قضیه به اینجا رسیده می‌خواهند پای مقام معظم رهبری را وسط بکشند و بگویند این مذاکرات با راهبری رهبری صورت گرفته در صورتی که مواضع ایشان درباره مذاکرات از ابتدا کاملاً مشخص بود. مقام معظم رهبری فرمودند این مذاکره نتیجه ندارد و پایان آن شیطنت آمریکا است. از همان ابتدا فرمودند من به آمریکا بدبین هستم.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: حالا که به این نتیجه رسیده می‌گویند این مسئله با نظر مقام معظم رهبری بوده و ایشان در جریان بوده‌اند. در فتنه 88 نیز همین ناجوانمردی با مقام معظم رهبری صورت گرفت. از سویی ادعای تقلب داشتند اما به مجری انتخابات و رقیب کاری نداشتند و به رهبر معظم انقلاب توهین کردند؛ آنچه برای ما لازم بوده، تنها و تنها داشتن بصیرت است، بصیرت و رهبرشناسی و جریان شناسی را باید در دستور کار قرار دهیم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
1
درود بر ایت الله علم الهدی

درست میگن..

چظور وقتی تیم دولت میگویند ما نتوانستیم از برخی خطور عبور نکنیم! و وعده داده بودن که در روز اجرای برجام تمام تحریمات لغو میشه..

ولی نشد

حالا میگن با نظارت رهبری بوده!!

هرچند رهبری گفتند من در جزیات دخالت نمیکنم..

حالا این وسط چکسی دروغ گفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
اصولا از دیدگاه علم الهدی برجام از همون روز اول به نتیجه نرسیده بود! نظر جدیدی نداره علم الهدی. صرفا تکرار مکرراته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
1
این اقا انگار خیلی نماینده رهبره
انگار سخنگوی رهبر این اقاست
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
شما با پدرتونم اینطوری حرف میزنید که با نماینده رهبری و یک مجتهد انقلابی اینطوری حرف میزنید؟
اذربایجانی
|
Saudi Arabia
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
بهتره بجای انداختن تقصیر گردن این و ان به دنبال راه حلی منطقی باشیم
حسن زوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
ایشان نظرشان را داده اند
ممکن هست که با نظر بیشتر مردم موافق نباشد چرا که ایشان از طرفداران پر وبا قرص احمدی نژاد یودند و همه می دانیم که کشور را یه چه روزی انداخت
نماینده رهبری باید بیطرف وطرفدار حق باشد چرا که ملت بزرگ ایران نیازیه آرامش و رفاه داردخدا وکیلی بر جام نتایج درخشانی ببار آورده ویکی از نتایج آن آرامش در کشور هست
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
واقعا بی انصافی است که برجام را شکست خورده بنامیم یکی از مهمترین دست آوردهای برجام این است که ایران ضمن افزایش تولید نفت ؛ آزادانه نفت خود رابه هرکس که بخواهد میفروشد در حالیکه در زمان تحریم نفت مرا باید بابک زنجانی میفروخت که همه درجریان هستند ونیاز به توضیح ندارد مقدر زیادی از دارایی های توقیف شده ایران آزاد شده همین چند روز قبل بود که ایران بابت طلب های ناشی از تحریم با کره جنوبی قرار داد ساخت کشتی امضاءکرد با شرکت بوئینگ که آمریکائی است قراداد خرید هواپیما امضا کرد به زودی با ایر باس هم قرارداد امضا خواهد کرد به علاوه مگر طرف ایران فقط آمریکا است برجام یک قراردا بین المللی است وبه راحتی نمیشود آن را لغو کرد اینگونه اظهارات نا خواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است
عارفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
اگر برجام نتيجه نداشته پس خريد هواپيماي بوينگ و فروش بيشتر نفت از كجا امده؟ تا به طور كامل شبيه كره شمالي نشيم باور نميكنيم كه تحريم شده بوديم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان