تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

المیادین: پایگاه آمریکا در سوریه هدف حمله قرار گرفت

پایگاه آمریکا در روستای رمیلان هدف قرار گرفته شده است. روز گذشته نیز نیرو‌های مقاومت عراق از حمله موفقیت‌آمیز پهپادی به پایگاه التنف آمریکا در مثلث مرزی سوریه با عراق و اردن خبر دادند.

المیادین: پایگاه آمریکا در سوریه هدف حمله قرار گرفت

رویداد۲۴ منابع سوریه ظهر امروز (شنبه-۲۰ آبان) از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه آمریکا در روستای «رمیلان» در استان الحسکه سوریه خبر دادند.

به نوشته المیادین، پایگاه آمریکا در روستای رمیلان هدف قرار گرفته شده است. روز گذشته نیز نیرو‌های مقاومت عراق از حمله موفقیت‌آمیز پهپادی به پایگاه التنف آمریکا در مثلث مرزی سوریه با عراق و اردن خبر دادند.

پیش از آن نیز مقاومت عراق از سه حمله به پایگاه عین الاسد با سلاح‌های مختلف خبر داد و اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «حریر» در استان اربیل را نیز با دو پهپاد هدف قرار داده است.

پایگاه رمیلان امریکا در شمال شرق سوریه

در پی این حملات، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده که از تاریخ ۱۷ اکتبر به این سو، ۵۶ نظامی این کشور در حدود ۴۶ حمله علیه مواضع ارتش آمریکا در غرب آسیا زخمی شده‌اند.

عملیات مقاومت عراق علیه نیرو‌های آمریکایی در سوریه و عراق همزمان با نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد. ابوعلاء الولایی، دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا در عراق گفته است که عملیات مقاومت جز با توقف حملات اسرائیل به نوار غزه متوقف نخواهد شد.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرده تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود در عراق را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از این کشور خارج کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
0
درود برنیروهای مقاومت عراق که
امریکایی ها راواداربه خروج از منطقه می کنند بدون آمریکا اسرائیل ظرف سه روز از هم می پاشد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان