تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش زیدآبادی به اظهارات اخیر حدادعادل درباره جنگ غزه

احمد زیدآبادی نوشت: حالا حتماً باید جنگ خونین غزه به راه می‌افتاد و سوپرانقلابی‌ها حکومت را برای ورود به این جنگ تحت فشار می‌گذاشتند تا این نکتۀ روشن بر آقایان مکشوف شود که ایران نباید وارد جنگ شود؟!

واکنش تند زیدآبادی به اظهارات اخیر حدادعادل درباره جنگ غزه
رویداد۲۴ احمد زیدآبادی فعال سیاسی و رسانه‌ای در واکنش به اظهارات شب گذشته حداد عادل در شبکه به افق فلسطین در کانال تلگرامی خود نوشت: غلامعلی حداد عادل از سران جناح اصولگرا گفته است: به اشخاصی که خواهان ورود ایران به جنگ غزه هستند باید گفت شاید این، همان چیزی باشد که اسرائیل می‌خواهد، یعنی تبدیل نبرد غزه به جنگ ایران و آمریکا. اگر این اتفاق بیفتد، آن که جان سالم به در می‌برد، اسرائیل خواهد بود. اسرائیل سال‌ها است که امریکایی‎ها را به جنگ با ایران تحریک می‎کند.

بسیار خوب! یعنی از این به بعد قرار است جمهوری اسلامی برای اینکه به دام اسرائیل نیفتد، در روابطش با واشنگتن تجدیدنظر کند؟ سال‌های سال است که هشدار داده می‌شود اسرائیل بیشترین بهره را از نزاع بی‌پایان ایران و آمریکا نصیب خود می‌کند. حالا حتماً باید جنگ خونین غزه به راه می‌افتاد و "سوپرانقلابی‌ها" حکومت را برای ورود به این جنگ تحت فشار می‌گذاشتند تا این نکتۀ روشن بر آقایان مکشوف شود؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
5
مواضع دائما سینوسی و زیگزاگی عوض میکنید ، عین زمینه های دیگر فرهنگی و اجتماعی ، بعد میگید برنامه داریم برای تحولات داخل و مطالبات مردم ، موفق باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
6
متوجه نشدم ولی این یعنی قراره با آمریکا خوب بشیم !!!!
از اول انقلاب شعار نه شرقی نه غربی بود و مرگ بر آمریکا بود و به خاطر این شعار پدر مردم رو در آوردید حالا بعد از اینهمه سال شرقی شد خوب و فقط غربی ماند
الان هم زمزمه غربی هم خوب میخواد بیاد
جرج اورول عجب متفکری بود
ما هم بع بع
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان