تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح عجیب خزعلی درباره حمایتش از زنان طلبه برای فیلمسازی و بازیگری!

انسیه خزعلی نوشت: گروهی از بانوان عزیز طلبه مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند، ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که ازظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

توضیح عجیب انسیه خزعلی درباره حمایتش از زنان طلبه برای فیلمسازی و بازیگری

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس دولت درباره حمایتش از زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلمسازی و بازیگری توضیح داد.

 خزعلی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) مهمان گروهی از بانوان عزیز طلبه بودم، برخی از آنان مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند، ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که ازظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.


بیشتر بخوانید: خزعلی خبر داد: اعلام آمادگی پذیرش تحصیلی به دختران فلسطین و افغانستان!


وی افزود: امری که معمولا در نشست با جوانان مطرح می‌شود و فرقی نمی‌کند طلبه باشد یا دانشجو یا اصحاب رسانه، معاونت وظیفه دارد از استعداد‌های جوانان این کشور و ظرفیت‌هایشان در چهارچوب قوانین و در حد توان و امکانات حمایت کند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انسیه خزعلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
3
استادان ماله کشی وتوجیه.
بیسواد درعالم هنر باید سالها خاک صحنه بخوری تا قادر باشی به جایی برسی حتما این خواهران طلبه الطاف الهی شامل حالشان شده که یکشبه ره صد ساله رفته اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
1
فقط میشه گفت اکپیری
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
2
اتفاقا در این مورد خانم دکتر درست می کویند. توانایی ومهارت این افراد در فیلم بازی کردن و نمایش و سیاه بازی زیاد است ... برای اینها سواد و تحصیلات آکادمیک هم نیازی ندارد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان