تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

بودجه ۷هزار میلیارد تومانی برای سازمانی که هیچ جایگاهی بین مردم ندارد

روزنامه هم میهن نوشت: وجه مهم‌تر قضیه برای مردم، اما این است که اگر صداوسیما جایگاهی ندارد، چگونه بودجه کلان ۷ هزار میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

بودجه ۷هزار میلیارد تومانی برای سازمانی که هیچ جایگاهی بین مردم ندارد

رویداد۲۴ روزنامه هم میهن سوال مهمی مطرح کرده و پرسیده چرا برای صداوسیمایی که جایگاهی بین مردم ندارد بودجه کلان ۷هزار میلیارد تومانی تخصیص داده‌اند؟

«ظاهراً تلویزیون به بدترین روز سیاه افتاده که تصورش را هم نمی‌کردیم. صداوسیما امروز در میان مردم جایگاهی ندارد. صداوسیما هر چه فحاشی کند به ضرر ما نخواهد بود. البته کار بد و زشتی کردند و شایسته صداوسیما نبود.» این بخش از سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، تحت‌الشعاع صحبت‌های دیگر او درباره چرایی ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

این روزنامه تاکید کرده است: حسن روحانی با صداوسیما بیگانه نیست و اگر می‌گوید به «روز سیاه افتاده و جایگاهی در میان مردم ندارد» تنها به خاطر اتفاقی نیست که از آن با تعبیر «فحاشی» یاد کرده است. وجه مهم‌تر قضیه برای مردم اما این است که اگر صداوسیما جایگاهی ندارد، چگونه بودجه کلان ۷ هزار میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است. مشخص نیست حامیان و تخصیص‌دهندگان بودجه به «روز سیاه» باور ندارند یا دارند و گمان می‌برند با آن به روشنا می‌رسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
7
هفت هزار میلیارد تومان برای هیچ! کاش صدا و سیما را تعطیل میکردند و با این بودجه به زخمهای مردم میزدن.
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
0
2
اصلا صداو سیمای میلی هیچ جایگاهی بین مردم ندارن تعطیلشم کنن مردم متوجه نمیشن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان