تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

برق رایگان مسجد صرف ماینرهای غیرقانونی شد!

انتشار اسناد مزرعه غیرقانونی ماینر‌های مسجد مکی زاهدان را در فیلم زیر ببینید که مولوی عبدالحمید آن را تهمت می‌خواند.

 

مولوی عبدالحمیدرویداد۲۴  فیلم زیر حاکی از اسنادی است که نشان می‌دهد عوامل مسجد مکی زاهدان برای کسب درآمد اقدام به نصب و بهره برداری از ماینر‌های غیرقانونی کرده اند که با برق رایگان این مسجد تامین انرژی می‌شده است:

پیش از این یک منبع آگاه اظهار کرده بود که متولیان مسجد مکی در راستای کسب منافع نامتعارف و شخصی به صورت غیرقانونی با کمک عوامل خارجی، تعدادی ماینر وارد کشور کرده و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمز ارز کرده است.

این منبع آگاه افزود: تا قبل از مردادماه سال جاری برق مصرفی روند ثابتی داشته است لیکن در قبض مردادماه به طور جهشی مصرف برق بیش از ۱۶ هزار کیلووات (معادل ریالی تعرفه عادی، به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان) افزایش داشته، این افزایش همزمان با راه‌اندازی تعداد۸۰ دستگاه ماینر در مکان فوق بوده است. 


بیشتر بخوانید: کشف ماینرهای غیرمجاز در منزل مسکونی یک زن!


مولوی عبدالحمید و اطرافیان او در واکنش به خبر پیدا شدن ۸۰ ماینر در مسجد مکی زاهدان گفتند که این خبر نه تنها تهمت است، بلکه اساساً تهمت زدن روش ناپسندی است. امام جماعت مسجد مکی زاهدان در یک موضع اخلاقی که بسیار از آنان دور است، مدعی شد ماجرای پیدا شدن ماینر‌ها در این مسجد تهمت است و آنان هیچ‌گاه از شیوه تهمت زدن برای برخورد با منتقدان خود استفاده نمی‌کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان