تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

علی مطهری: برای من مهم نیست که در کدام لیست باشم؛ این دسته‌بندی‌ها را اصیل نمی‌دانم

نماینده تهران در مجلس دهم نوشت: به طور کلی در همه دوره‌های انتخابات برای من خیلی مهم نبوده که در کدام لیست باشم، و معمولاً خود آن‌ها انتخاب می‌کردند. برای من مهم نیست چرا که این دسته‌بندی‌ها را اصیل نمی‌دانم.

علی مطهری: برای من مهم نیست که در کدام لیست باشم؛ این دسته‌بندی‌ها را اصیل نمی‌دانم
رویداد۲۴ علی مطهری نماینده تهران در مجلس دهم در باره علت نامزدی‌اش در دوره فعلی انتخابات گفت: خودم مشتاق نبودم. نماینده‌های قدیم، آنهائی که با ما همدوره بودند، خیلی از آن‌ها تماس گرفتند و افراد دیگری هم گفتند که بیایید ممکن است در مشارکت تاثیر بگذارد و شاید لیست دهیم و می‌خواهیم شما باشید.

 به نقل از جهان نیوز بخش‌هایی از گفت و گوی مطهری را در ادامه می‌خوانید:

من واقعاً مردد بودم و بالاخره آمدم. الان هم مهم نیست، اگر هم رد صلاحیت کنند می‌گوییم ما آمدیم به عنوان انجام وظیفه که شاید مقداری در مشارکت مردم تاثیرگذار باشد، حالا هم گله‌ای نداریم.

مردم در مجموع ناراضی هستند به خاطر همین گرانی‌ها و اینکه در اداره زندگی‌شان دچار سختی هستند. اگر دولت می‌توانست در همین چند ماه اخیر کاری کند که نشان دهد به نوعی تورم را کنترل کرده و قیمت‌ها از یک حدی بالاتر نمی‌رود، مقداری مردم امیدوار می‌شدند و در مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار بود».

به طور کلی در همه دوره‌های انتخابات برای من خیلی مهم نبوده که در کدام لیست باشم، و معمولاً خود آن‌ها انتخاب می‌کردند. برای من مهم نیست چرا که این دسته‌بندی‌ها را اصیل نمی‌دانم و این طور نیست که بگوییم یک مبانی فکری باعث شده که این دسته‌بندی‌ها ایجاد شود. بیشتر ناشی از رقابت سیاسی و کسب قدرت است و لذا برای من خیلی فرقی نمی‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
0
دیروز یک سوال واسم پیش اومده می خواستم بدونم قبل از انقلاب شعبون بی مخ حزب تاسیس کرده بوده!؟
ناشناس
|
Poland
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
1
آره دادا!براش خیلی خیلی مهمه که کسی جایش را سر سفره انقلاب نگیرد و سرش بی کلاه نماند!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
1
مگر می شود برای انسان فرقی نکند در کدام لیست باشد . بگو من حزب بادم . حرامت باد ان رایی که به تو دادم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان