تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سردار سلامی: مهاجرت پرستاران و پزشکان جنگ روانی و دروغ است!

فرمانده کل سپاه گفت: زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و مردم برای درمان بیماران به خارج از کشور می‌رفتند، اما با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.

سردار سلامی

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.

وی با بیان اینکه ما محکوم به پیروزی هستیم، تاکید کرد: برای اینکه یک حیات عزتمندانه و شریف داشته باشیم، باید پیشرفت کنیم؛ ما باید مدرن و پیشرفته باشیم تا در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، فرهنگ و تکنولوژی برای سایر ملت‌ها الگو باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: دانش پزشکی در ایران ریشه عمیقی دارد و ابن‌سینا، زینت‌بخش و سرآمد این علم در جهان است که با گذشت سال‌های بسیار، کتب او در دانشگاه‌های پیشرفته تدریس می‌شود.


بیشتر بخوانید: نائب رئیس مجلس: دولت هر روز تخت بیمارستانی افتتاح می‌کند، اما پرستار نداریم


سرلشکر سلامی با بیان اینکه شاهد پیشرفت‌های چشمگیر پزشکی در کشور هستیم، اضافه کرد: زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و مردم برای درمان بیماران به خارج از کشور می‌رفتند، اما با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شوند و مردم بسیاری از کشور‌های دیگر برای درمان، به ایران عزیز می‌آیند، یادآور شد: دفاع مقدس و شیوع کرونا دو عرصه نمایش فداکاری و مجاهدت پزشکان ما است. مجاهدت‌هایی که در بیمارستان‌های غزه نیز امروز به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پزشکان و پرستاران ما در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا حماسه‌ها آفریدند و ایثار و فداکاری کردند؛ آن‌ها در قلب خطر، زندگی کردند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار سلامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
1
همه عالم و آدم ها دروغ می گویند جز شما . مردم را هنوز --- فرض می کنید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان