تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

حمله بیرانوند به محمدرضا احمدی؛ گزارشگر دربی با داور در ارتباط بود!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس انتقاد شدیدی از گزارشگر دربی داشت.

حمله بیرانوند به محمدرضا احمدی؛ گزارشگر دربی با داور در ارتباط بود!

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند پس از دیدار پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: حیف شد. به قول نقی معمولی سه امتیاز در مشت‌مان بود که از دست رفت. بچه ها نمایش خوبی داشتند که مردم و همه هواداران عملکرد ما را دیدند. تماشاگران شاهد بودند که امروز بازی کاملا یک طرفه بود و از نظر مالکیت توپ و پاس های زیاد، ثابت کردیم که لیاقت گلزنی به استقلال را داریم.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و مشخص بود سعی داشت بازنده نباشد و در بازی همین را نشان می داد. به هواداران پرسپولیس می گویم به تیم و باشگاه خودشان افتخار کنند؛ مخصوصا بازی خوبی که امروز دیدند و نمایش مالکانه ای که ارائه دادیم.

دروازه بان پرسپولیس اضافه کرد: توانستیم گل اول بازی را بزنیم ولی این اتفاقات می‌افتد. به نظرم امروز وی‌ای‌آر با داور در ارتباط نبود و با محمدرضا احمدی (گزارشگر مسابقه) ارتباط داشت که مدام او را صدا می‌زد تا صحنه ها را ببیند.

بیرانوند یادآور شد: مثل اینکه محمدرضا احمدی خیلی دوست داشت تا داور همه صحنه ها را بازبینی کند و اصلا قبل از اینکه داور یک سری صحنه ها را از طریق وی‌ای‌آر ببیند، محمدرضا احمدی که قربانش بروم، تایید می کرد که پنالتی بود! فکر می کنم محمدرضا احمدی با داور در ارتباط بود.


بیشتربخوانید: بیانیه پرسپولیس علیه داور دربی: در روز روشن حق مارا خوردند!


او درباره صحنه پنالتی به سود استقلال گفت: داور در آن صحنه از خود بازیکن ما هم به برخورد نزدیک تر بود ولی خطایی تشخیص نداد ولی اتفاقی رقم خورد که وی‌ای‌آر نتیجه را عوض کرد. به نظرم این وی‌ای‌آر که اولین حضورش در فوتبال ایران بود را باید در کتاب گینس ثبت کنند، چراکه طولانی‌ترین وی‌ای‌آر دنیا را امروز شاهد بودیم که برای هر صحنه ریز 6-5 دقیقه بازی متوقف شد.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: یک سری اتفاقات افتاده و امیدوارم اگر وی‌ای‌آر ادامه‌دار است، همه داوران این دوره را ببینند. امروز یک داور انتخاب کردند که بیشترین آشنایی را با وی‌ای‌آر داشت.

بیرانوند تصریح کرد: هر دو تیم هواداران زیادی دارند ولی حق ما امروز برد بود و نمی توانیم اعتراض کنیم. وی‌ای‌آر امروز تصمیم گیری کرد و افرادی که پشت صحنه حضور داشتند، ایرانی نبودند و داور را وادار به بازبینی کردند. با این وجود هواداران نگران نباشند و به بازیکنان و بازی امروزشان افتخار کنند و ان‌شاالله بتوانیم بازهم نتیجه بگیریم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان