تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۹ نظر

امام جمعه اراک: دشمن با تلقین تفکر جلوگیری از فرزندآوری و تک فرزندی سعی در تضعیف جمهوری اسلامی داشت

دری نجف آبادی، نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تا سال ۱۳۷۳ نیاز به کاهش فرزندآوری در کشور احساس می‌شد، اما بعد از آن باید این تفکر اصلاح می‌شد که دشمن با تلقین تفکر جلوگیری از فرزندآوری و تک فرزندی سعی در تضعیف جمهوری اسلامی ایران داشت.

امام جمعه اراک: دشمن با تلقین تفکر جلوگیری از فرزندآوری و تک فرزندی سعی در تضعیف جمهوری اسلامی داشت

رویداد۲۴ آیت‌الله « قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس، بیان کرد: از طرح های جمعیتی باید برای افزایش فرزندآوری و افزایش جمعیت استفاده و فتنه دشمن نابود شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تا سال ۱۳۷۳ نیاز به کاهش فرزندآوری در کشور احساس می‌شد، اما بعد از آن باید این تفکر اصلاح می‌شد که دشمن با تلقین تفکر جلوگیری از فرزندآوری و تک فرزندی سعی در تضعیف جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی نژادپرستی و ظالم را مشخصه بارز اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: نمونه بارز ظلم سرداران ظلم و جنایت به هشت میلیارد مردم کره زمین در نظر گرفتن حق وتو است که هر زمان موضوعی بر خلاف میلشان باشد این حق را برای خود قائل و برای جمعیت دنیا تصمیم می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: این در حالی است که همیشه ظالمان جهان ادعای این را دارند که همه با هم برابرند اما برای خود حقی بیش از سایر مردم قائل هستند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه کل جمعیت یهودیان در دنیا به پنج میلیون نفر هم نمی‌دسد و بسیاری از ساکنان اسرائیل از ایران و دیگر کشورها به سرزمین اشغالی مهاجرت کرده اند، گفت: بایدن نمونه یک نژادپرست است و برای نژاد کمی از مردم حقی بیش از سایر افراد قائل است و به خود اجازه کشتار مردم را می دهد این در حالی است که همه انسان ها با هم برابرند.


بیشتربخوانید: عبدی خطاب به دولت؛ دستاورد هزینه‌های گزاف طرح فرزندآوری به کجا رسید؟


وی عنوان کرد: همه دنیا امروز خواستار آتش بس هستند اما این جنایتکاران به ظلم خود و کشتار مردم ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجاهدت و ایستادگی دیروز مردم این کشور باعث شد ایران اسلامی امروز در دنیا یک قدرت مهم باشد و این راه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بود و امروز جهانیان باید بر اصول نبوت و ولایت پایبند باشند تا به عدالت و از بین بردن تبعیض ها در دنیا برسیم.

آیت الله دری نجف آبادی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمله در خصوص ساخت مجموعه خاتم الانبیا(ص) در اراک، گفت: نیاز است برای تکمیل این مجموعه کمک شود.

وی با اشاره به حمله تروریستی به سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۲ نفر و تعدادی مصدوم در شب گذشته تصریح کرد: دفاع از مرزها باید جدی تر انجام شود و در صورت نیاز با کشورهای همسایه مذاکره و برای ریشه‌کن کردن تروریست برنامه‌ریزی شود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرزندآوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
9
آخ که چقدر حال میده تماشای التماس حاکمیت ....
مردم هشیار باشید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
7
فرزند کمتر زندگی بهتر شعار کی بود؟
اشتباهات خودتون را به پای خورزوخان ننویسید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
9
بهترین سرگرمی عصر کسل کننده جمعه خوندن خطبه های نماز جمعه ست
کمدی به تمام معناست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
6
این چقدر ور زده
فقط همون فرزند آوری رو میگم
آنقدر دشمن دشمن نکن با حقوق ناچیز انسانی که نیاز به پروتئن و ویتامین دارد را کفاف نمی‌دهد حالا اینکه یه بچه بدبخت را راهی دنیایی کنیم که حکومتش هر روز یه اُرد ناشتا میدهد اصلا به صلاح نیست ، امروز این بچه و پوشک و شیر خشک و ... چیز دیگر میخواهد دولت کمک که نمیکند هیچ برای خرید شیر خشک باید به بازار سیاه بروی و... آیا این کار دشمن است اگر جواب بلی است که دشمن ملت و این کودکان شما هستید نمیشود دشمن دیگری پیدا کرد برای این کودکان و خانواده هایشان
وسلام
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
10
ول کنید تو را خدا . کل دنیا زندگی خودشان را وقف این کردند که مانع موفقیت ج ا بشوند. آخه شما برای نابودی این کشور به دشمن نیازی ندارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
3
حماقت است،جهالت است ،کوری وکری است،بنظرمیرسدواجدهمه ی مواردبالاهستند،کودنی راهم اضافه کنید،کدام آینده روشن را برای ملت ترسیم کرده اید،گله ی حیوان برای قربانی کردن وخرحمالی وفرمانبری میخواهید،که داریدازپاکستان،افغانستان،عراق سوریه وووو واردمیکنید
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
3
یه سوال: این دشمنی که ما داریم کار و زندگی به غیر از بدخواهی برا ما و دردسر کردن برای کشورمون نداره؟ یعنی اب، برق، اقتصاد و شغل، فعالیت عمرانی، تجارت، درمان، اموزش و .... مردم خودش و ول کرده و همه فکر و ذکرش شدیم ما؟ نمی دونم دشمن ما ..... یا ما خیلی مهم هستیم.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
3
دشمن در ادبیات مسئولین ما یک کلمه رمز هست.
هر جا که از کلمه " دشمن " استفاده کردند مردم باید متوجه شوند منظور دقیقا شخص مسئول و همکاران خودش هست.
حالا با ترجه این کلمه رمز مجدد حرف این بنده خدا رو ترجمه میکنیم:
مسئولین ما با بی کفایتی باعث فشار بسیار زیاد اقتصادی بر مردم و کاهش فرزندآوری مردم شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
3
کسی دیگه بچه درست نمیکنه نون خشک و مقوا جمع کنه و بده به شما بخورید و درباره حجاب و فاصله رحم و معقد حرف بزنید
کسی که توی این مملکت بچه بدنیا بیاره جنایتکاره، جنایتکار
چون نه آینده داره نه هیچی فقط باید جون بکنه و پدر و مادرش را لعنت کنه که چرا توی این کشور و این حکومت اون را بدنیا اورده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان