تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲

روایت وزیر ارشاد از جریان سال ۸۸؛ سردار همدانی به حمایت از رهبری برخواست!

بنا به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سردار همدانی در جریان فتنه در سال ۸۸ به حمایت از امام مسلیمن برخواست. هنوز برخی‌ها به دلیل این مقاومت قهرمانانه سردار همدانی کینه ایشان را به دل دارند و شهید همدانی جانانه از ساحت رهبری دفاع کردند.

وزیر ارشاد

رویداد۲۴ مهر نوشت: محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در یادواره سردار حسین همدانی که سخنرانی کرد.

بنا بر این گزارش بخش‌هایی از اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:
سردار همدانی در عین حالی که شخصیتی جامع و کامل و عارفانه داشت به اقتصاد و معیشت مردم هم فکر می‌کرد و به این موضوعات توجه داشت و در این مسیر ناملایمتی بسیاری دید، اما از مسیر خود کوتاه نیامد.

*سردار همدانی در جریان فتنه در سال ۸۸ به حمایت از امام مسلیمن برخواست. هنوز برخی‌ها به دلیل این مقاومت قهرمانانه سردار همدانی کینه ایشان را به دل دارند و شهید همدانی جانانه از ساحت رهبری دفاع کردند.


بیشتر بخوانید: طعنه عباس عبدی به وزارت ارشاد: نهج البلاغه هم بدون انتساب به امام علی مجوز نمی‌گیرد!


*ویژگی شهدای شاخص ما این است که رضایت، ولی را بر رضایت گروه‌های خاص ترجیح دادند و در وقایع سوریه زمانی که دشمن حتی به کاخ ریاست جمهوری سوریه نفوذ کرده بود او زن و فرزند خود را به سوریه برد و نسل امروز باید بدانند که چگونه سوریه حفظ شد که اگر این امر محقق نمی‌شد، معلوم نبود که سرنوشت دیگر کشور‌ها حتی شهر‌های ایران چه می‌شد.

*شهید همدانی حضوری سازنده در سوریه داشت و در روز‌هایی که ناامنی در سوریه غوغا می‌کرد با خانواده روانه سوریه شدند در شرایطی که حتی امکان تشرف به زینبیه را هم نداشتند و امروز ما نیاز داریم تا شهدای شاخص همانند شهید همدانی را به جامعه معرفی و بشناسانیم.

*مجموعه نمایشی در خصوص زندگی شهادت سردار همدانی ساخته می‌شود و خانواده شهید در این زمینه اعلام موافقت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند باید تولیدات فرهنگی و هنری در خصوص معرفی شهدا صد برابر شود.

*هر مقطع زندگی سردار همدانی قابلیت ساخت فیلم را دارد و مجاهدت‌های زیادی در زندگی ایشان وجود دارد که قابلیت تولید کتاب و فیلم مستقلی دارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ارشاد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان