تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۱ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش فلاحت‌پیشه به بیانیه روسیه و اعراب درباره جزایر سه گانه

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه واکنش نشان داد.

واکنش فلاحت‌پیشه به بیانیه روسیه و اعراب درباره جزایر سه گانه

رویداد۲۴ حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم در واکنش به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه‌گانه در شبکه اجتماعی‌اش نوشت: وقتی همراهان رئیس جمهور ایران پله‌های کاخ کرملین را می‌شمردند، عوامل پوتین پیش‌نویش بیانیه ضد ایرانی جدیدی را در ابوظبی تهیه می‌کردند. این نمونه تازه ساده لوحی در سیاست خارجی ایران است.

وی در این باره نوشت: وقتی همراهان رئیس جمهور ایران پله‌های کاخ کرملین را می‌شمردند، عوامل پوتین پیش نویش بیانیه ضد ایرانی جدیدی را در ابوظبی تهیه می‌کردند. این نمونه تازه ساده لوحی در سیاست خارجی ایران است.

گفتنی است که اشاره فلاحت پیشه به سخنان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه است که گفته بود: رئیسی را در روسیه، عالی تحویل گرفتند؛ پوتین ۷۶ پله پایین آمد تا ماشین، رئیس جمهور را استقبال کرد؛ باوجود برف شدید، تا زمان حرکت ماشین، تکان نخورد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
1
روسیه خوب میدونه ایران دست از روسیه برنمیداره و هرگز بسمت امریکا و غرب نمیره یعنی مجبوره برای روسیه و چین باج بده مخصوصا در مورد حق وتو و بازارهای صادراتی و وارداتی مخصوصا مواضع بسیار نرم در قبال این گستاخی در مورد چین و بار اول روسیه رو دید فهمید باید ایران رو مثل کارت بازی در دستاش بچرخونه چون میدونمه سیاست بسته ایران اونو تبدیل به کبوتر جلد کرده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان