تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

خبر خوش وزیر ورزش به ملی‌پوشان؛ نتیجه بررسی استقلال را شفاف اعلام می‌کنیم!

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش اعلام کرد که با دیوان عدالت اداری درباره لغو ورود واردات خودروی ملی‌پوشان صحبت کرده تا نگرانی‌ها در آستانه جام ملت‌ها برداشته شود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت:  هاشمی درباره لغو ورود واردات خودرو و حواشی مربوط به آن گفت: این موضوع را در دولت مطرح کردیم. در گذشته هیئت وزیران محبت کرده و زحمت کشیدند تا مجوز واردات خودرو صادر شود، اما پس از چند سال لغو آن، نگرانی‌هایی را در آستانه جام ملت‌ها ایجاد کرده است.

خدمت مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری هم گفتم ملاحظات این‌چنینی را در نظر بگیرید. البته دولت مصمم است شرایطی فراهم کند تا در تمام رشته‌ها این مشکل حل شود و ظرفیت‌های جدیدی هم برای سایر قهرمانان در نظر گرفته شود تا دغدغه‌هایی که باعث گلایه‌مندی آن‌ها شد، برطرف شود.


بیشتر بخوانید: رقم واگذاری سهام سرخابی‌ها اعلام شد؛ قیمت پرسپولیس بیشتر از استقلال!


هاشمی درمورد حواشی مربوط به جعل اسناد در باشگاه استقلال نیز صحبت کرد و گفت: ذات ورزش به شکلی است که مسائل فرهنگی و مثبت بر سایر امور غالب است. برخی مواقع در این عرصه موضوعی طرح می‌شود که شاید اصل و اساسش هم واقعیت نداشته باشد، اما وظیفه داریم هر اتفاقی می‌افتد، بررسی کنیم. در موضوع اخیر هم پس از رسانه‌ای شدن این مسائل به مجموعه همکاران‌مان در حراست مرکزی دستور بررسی دادم تا آنچه واقعیت دارد به سمع و نظر مردم برسد. نمی‌خواهیم برای جامعه ورزش و به ویژه فوتبال که مردم به آن علاقه‌مند هستند و طرفدار دارد، نگرانی ایجاد کنیم. ان‌شاءالله نتیجه بررسی را شفاف به مردم ارائه می‌دهیم.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان