تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

احمد جنتی: وقایع سال ۸۸ نباید فراموش شود

دبیر شورای نگهبان گفت: وقایع سال ۸۸ و فتنه‌ای که در آن سال با حمایت دشمنان خارجی در کشور به وجود آمد و با بصیرت و ایمان مردم، خنثی شد، مسئله کوچکی نیست و هرگز نباید فراموش شود.

احمد جنتی

رویداد۲۴ به گزارش جماران؛ احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه روز چهارشنبه (۶ دی ۱۴۰۲) این شورا شهادت سردار سید رضی موسوی از سرداران مدافع حرم و فرماندهان جبهه مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به فراسیدن سالروز وفات حضرت ام ‌‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز اظهار کرد: صبر و استقامت مشتاقانه در راه حق درس مهمی است که باید از این حضرت فرابگیریم. مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی در این جهت خوش درخشیدند. آن‌ها الگوهای صبر در راه حق و حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین درباره حماسه ۹ دی تاکید کرد: نهم‌ دی ماه سال‌روز موفقیت مردم انقلابی، مومن و بصیر ایران در یکی از بزرگترین امتحان‌هایی است که برای آن‌ها پیش آمده است.


بیشتر بخوانید: کنایه سعید جلیلی خطاب به اعتراضات فوت مهسا امینی


جنتی گفت: وقایع سال ۸۸ و فتنه‌ای که در آن سال با حمایت دشمنان خارجی در کشور به وجود آمد و با بصیرت و ایمان مردم، خنثی شد، مسئله کوچکی نیست و هرگز نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: دلسوزان انقلاب و رسانه‌های متعهد ابعاد این فتنه را تبیین کنند تا علاوه بر پیشگیری از تحریف، از تکرار چنین وقایعی جلوگیری شود. ضمن اینکه شناسایی دوستان و دشمنان برای جوانان امروز راحت‌تر باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
1
شما یقین بدانید که مردم هرگز خیانت‌های شما رو فراموش نخواهند کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
3
عجب یعنی میخوای ثابت کنی الزایمر نداری؟ ای ناقلا!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان