تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۷ دی ۱۴۰۲

فرمانده مرزبانی فراجا: در ۹ ماهه امسال یک میلیون اتباع خارجی به بیرون از مرز‌ها هدایت شدند

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: یک میلیون اتباع خارجی نیز از مرز‌های کشور طرد شده و به بیرون از مرز‌ها هدایت شدند تا جلوی ورود غیرقانونی اتباع خارجی گرفته شود.

فرمانده مرزبانی فراجا: در ۹ ماهه امسال یک میلیون اتباع خارجی به بیرون از مرز‌ها هدایت شدند
رویداد۲۴ فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۵۹ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور خبر داد و گفت: عمده این مواد مخدر در مرز‌های شرقی و شمالغرب به دست آمده تا اجازه ورود آن را به کشور ندهیم.

به گزارش تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گازرسانی به پاسگاه علی‌کنار ارشق مشگین‌شهر اظهار داشت: با تلاش مأموران مرزبانی جلوی قاچاق کالا و ارز گرفته شده و ما با افزایش کشفیات و کاهش تحرک قاچاقچیان در مرز‌ها روبه‌رو هستیم.

وی از کشف ۵۹ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: عمده این مواد مخدر در مرز‌های شرقی و شمالغرب به دست آمده تا اجازه ورود آن را به کشور ندهیم.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با تلاش مرزبانی در ۹ ماهه امسال ۴۰ کیلوگرم طلا، ۳۶ هزار رأس دام و بیش از ۲۴ میلیون نخ سیگار کشف و ضبط شده و از قاچاقچیان به دست آمده است.

گودرزی از تجهیز مرز‌های کشور به دستگاه‌های هوشمند کنترلی خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها و تجهیزات شامل سیستم حس‌گر الکترونیکی، دیوار‌های مغناطیسی و سایر تجهیزات مدرن الکترونیکی است تا مراقبت بیشتر از مرز‌ها انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک میلیون اتباع خارجی نیز از مرز‌های کشور ترد شده و به بیرون از مرز‌ها هدایت شدند تا جلوی ورود غیرقانونی اتباع خارجی گرفته شود.

فرمانده مرزبانی فراجا به تجهیز مرز‌های استان اردبیل به دستگاه‌های الکترونیکی مدرن اشاره کرد و ادامه داد: در کنار روابط مناسب مرزی با کشور آذربایجان و همراهی مرزنشینان تمامی تلاش ما بر این بوده تا امنیت پایدار در این مرز‌ها برقرار شود.

گودرزی اضافه کرد: با تلاش شرکت گاز، گازرسانی به صعب‌العبورترین پاسگاه مرزی استان اردبیل در ارتفاع ۲ هزار و ۸۰۰ متری انجام شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران با هزینه پنج میلیارد تومانی گاز پایدار را به این پاسگاه انتقال دهد.

وی بیان کرد: این امر به افزایش روحیه سربازان کمک کرده و زمینه مراقبت بیشتر از مرز‌ها و ارتقای مهارت‌آموزی مرزبانان را نیز فراهم آورده است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرز‌های کشورمان با مراقبت مرزبانان در بهترین شرایط قرار گرفته و تمام سعی بر این است تا از این مرز‌ها صیانت و حفاظت کامل انجام شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهاجران افغان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان