تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

علی مطهری و پسرش نامزد انتخابات مجلس شدند

یک فعال سیاسی خبر داد: «علی مطهری» از تهران و فرزند وی «مرتضی مطهری» از فریمان نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شده‌اند.

علی مطهری و پسرش نامزد انتخابات مجلس شدند
رویداد۲۴ رمضان‌علی سبحانی‌فر نماینده ادوار مجلس در گفتگو با ایرنا، درباره حضور و نقش آفرینی فعالان سیاسی و احزاب در انتخابات، مجلس دوازدهم، گفت: افراد زیادی از جریان‌های مختلف سیاسی در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که این ثبت نام نویددهنده انتخاباتی پرشور در اسفندماه امسال است.

وی افزود: در میان ثبت نام کنندگان اسامی افراد مختلفی دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به نام «علی مطهری» و فرزندش «مرتضی مطهری» اشاره کرد که پدر از تهران و پسر از فریمان برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و ادواری‌ها در انتخابات مجلس

این فعال سیاسی با بیان اینکه «جواد هروی» سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و نماینده مجلس نهم نیز از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات ثبت نام کرده است، اظهار کرد: «سید هادی حسینی» نماینده ادوار مجلس از قائم شهر، «هادی شوشتری» نماینده ادوار مجلس، «محمد رضا محسنی ثانی» نماینده مجلس نهم، «علی مروی» نماینده مجلس نهم، «حسین محمدزاده» نماینده مجلس نهم، «حمید بنائی» نماینده مجلس دهم، «علی اصغر یوسف نژاد» نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس، «سید حسین حسینی» نماینده مجلس هشتم، «موسی قربانی» نماینده ادوار مجلس، «عزیز اکبریان» نماینده مجلس دهم و «محمد جواد کولیوند» نماینده مجلس دهم نیز از دیگر کسانی هستند که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

سبحانی‌فر با اشاره به عدم احراز صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات توسط هیأت‌های اجرایی، افزود: همه ما وظیفه داریم که برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنیم، چه صلاحیتمان تأیید شود و چه نشود چه رأی بیاوریم و چه رأی نیاوریم به هر طریقی که می‌توانیم باید در فضای انتخابات حضور پررنگ داشته باشیم.

وی اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که کسی در آن سوی مرز‌ها دلسوز و خیر خواه ما نیست و ما باید مشکلاتمان را خودمان حل و برای بهبود شرایط تصمیم گیری کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر حضور همه جریانات و سلایق در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید داشته‌اند و امروز شاهد حضور پرشور کاندیدا‌های مختلف از جریانات مختلف سیاسی هستیم و امیدواریم در سایه این مشارکت و حضور پرشور در روز انتخابات آنچه خیر و صلاح مردم و کشور است رقم بخورد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان