تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

دردسر جدید بسته‌های اینترنت رایگان دولت؛ مراقب پیامک‌های مشکوک باشید

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده‌شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

اینترنت رایگان

رویداد۲۴ همشهری آنلاین نوشت: مصطفی نوروزی، رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده‌شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: مقایسه وضعیت اینترنت ایران با کشور‌های خاورمیانه


وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکدا به این پیام‌ها توجه نکنند و از باز کردن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های اندروید با این عنوان خودداری کنند.

نوروزی بیان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دنبال کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اینترنت همراه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان