تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

توصیه هم میهن به حاکمیت: برای گرم کردن تنور انتخابات با صادق بوقی گفتگو کنید نه سران احزاب

روزنامه هم میهن نوشت: اگر حکومت و دولت درصدد است که انتخابات را گرم کند، چرا راه خطا را رفته و از دبیران کل و سران احزاب که ماشاءالله کم هم نیستند، دعوت کرده و ساعت‌ها وقت خود را صرف آن کرده است. بهتر بود با آقای صادق بوقی و امثال ایشان گفتگو کنند و آنان را برای حضور انتخاباتی قانع سازند.

توصیه هم میهن به حاکمیت: برای گرم کردن تنور انتخابات با صادق بوقی گفتگو کنید نه سران احزاب
رویداد۲۴ روزنامه هم میهن خطاب به حکومت و دولت تاکید کرده برای گرم کردم تنور انتخابات به جای دعوت از سران احزاب با صادق بوقی گفتگو کنند.

به گزارش هم میهن، ای‌کاش می‌شد که نسبت به برخی اقدامات دولت امیدوار بود و آن‌ها را فراتر از یک نشست و برنامه صوری دید. ولی چه می‌توان گفت که تجربه قبلی نشان داده است، این برنامه‌ها لزوماً بر مبنای یک راهبرد مفید و سازنده و معطوف به نتیجه قرار ندارد. بیشتر شبیه یک برنامه آئینی و مناسکی است که خوب است انجام شود. دیدار دو شب پیش آقای رئیسی که با تعدادی از دبیران کل و فعالان احزاب سیاسی برگزار شد که سرجمع آنان اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب ۲۵درصد جامعه را هم نمایندگی نمی‌کنند، بنا به اطلاع و اخبار منتشرشده از نوع جلسات تکراری اگر نگوییم بی‌فایده، کم‌فایده است و فقط به گلایه و بیان درددل می‌خورده است، زیرا هیچ ایده‌ای برای برون‌رفت از بحران کنونی کشور در آن به بحث گذاشته نشده است و اصولاً این تعداد افراد ناهمگون قادر به انجام چنین گفت‌وگویی نیستند.


بیشتر بخوانید: جواد امام: دعوت از فعالان سیاسی برای به انحراف کشیدن افکار عمومی از واقعیت‌های موجود است


این روزنامه افزوده است: به قول یکی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا، حرف‌های صادق بوقی درباره انتخابات بیشتر از احزاب کارکرد دارد. واقعاً هم این حرف درست است، زیرا با سیاستی که در کشور جاری است جایی برای احزاب و فعالان حزبی نمی‌ماند که بخواهند تحرکی ایجاد کنند. ولی پرسش اصلی اینجاست که اگر حکومت و دولت درصدد است که انتخابات را گرم کند، چرا راه خطا را رفته و از دبیران کل و سران احزاب که ماشاءالله کم هم نیستند، دعوت کرده و ساعت‌ها وقت خود را صرف آن کرده است. بهتر بود با آقای صادق بوقی و امثال ایشان گفتگو کنند و آنان را برای حضور انتخاباتی قانع سازند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان