تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۲

هشدار کیهان: باید به ترور‌های اسرائیل پاسخ فوری داده شود وگرنه این ترور‌ها در تهران تکرار می‌شود

روزنامه کیهان نوشت: اسرائیل با این ترور‌ها به دنبال انتقام است اما، اگر پاسخ متناسب، حساب شده و «فوری» به این ترور‌ها داده نشود، قطعا این ترور‌ها ادامه خواهد داشت حتی در تهران!

هشدار کیهان: باید به ترور‌های اسرائیل پاسخ فوری داده شود وگرنه این ترور‌ها در تهران تکرار می‌شود
رویداد۲۴ روزنامه کیهان اسرائیل را پشت‌پرده حادثه تروریستی کرمان دانسته و تاکید کرده کرده باید پاسخ فوری به این ترور داده شود وگرنه در تهران تکرار می‌شود!

به گزارش کیهان، اینکه انتقام نباید، هیجانی باشد درست. این که باید به موقع و در جای مناسب پاسخ داده شود هم درست. اما گاهی باید کنار این «انتقام»، قید «فوری» را هم گذاشت تا اهرم بازدارندگی، به درستی و کامل عمل کند. همه می‌دانیم، آنچه ما بین این ۱۰ روز در سوریه و ضاحیه و کرمان اتفاق افتاده، «واکُنشی» بوده در برابر «کُنش» مقاومت در غزه و در واقع این اسرائیل است که، با این ترور‌ها به دنبال انتقام است اما، اگر پاسخ متناسب، حساب شده و «فوری» به این ترور‌ها داده نشود، قطعا این ترور‌ها ادامه خواهد داشت حتی در تهران!

این روزنامه افزوده است: گاهی، در کنار این «پاسخِ رَوَندیِ کمتر جلوی چشمِ نیاز به تحلیل و توضیح»، باید پاسخ «نقطه‌ای پُرسروصدا و فوری» هم داد تا مؤثر افتد و اثر بازدارندگی داشته باشد. چرا محور مقاومت و رهبر این محور، درست مثل صهیونیست‌ها، اسامی برخی فرماندهان نظامی و میدانی صهیونیست را لیست نمی‌کند و درست مثل همین صهیونیست‌ها در رسانه‌ها اعلام نمی‌کند «هرجا این افراد دیده شوند، کشته خواهند شد؟» ما فکر می‌کنیم اگر چنین کند، و به پاسخ‌های فوری و پر سروصدا هم رو آورد، این ترور‌ها درست مثل خود اسرائیل رفته رفته محو خواهد شد؛ در غیر این صورت باید منتظر ترور‌های بعدی بود!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان