تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیسی: وسایل ارتباطی و اطلاعاتیِ امروز را نمی‌توان محدودسازی کرد

رئیس‌جمهور در سی‌امین اجلاس سراسری نماز گفت: باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی نگران باشیم، آسیب‌های اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند، اما راه مصون‌سازی جامعه از این آسیب‌ها چیست؟ وسایل ارتباطی و اطلاعاتیِ امروز را نمی‌توان محدودسازی کرد، زیرا دسترسی برای همه وجود دارد، این بستر به همه سطوح و لایه‌های زندگی بشر نفوذ کرده است.  

ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ رئیس‌جمهور در سی‌امین اجلاس سراسری نماز گفت: باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی نگران باشیم، آسیب‌های اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند، اما راه مصون‌سازی جامعه از این آسیب‌ها چیست؟ وسایل ارتباطی و اطلاعاتیِ امروز را نمی‌توان محدودسازی کرد، زیرا دسترسی برای همه وجود دارد، این بستر به همه سطوح و لایه‌های زندگی بشر نفوذ کرده است. 
 
وی افزود: در دنیای اطلاعات و ارتباطات، تنها راهی که می‌توان از فضای حاکم برای رشد استفاده کرد و آسیب‌ها را کاهش داد؛ مصون‌سازی است و نماز بهترین عنصر برای صیانت از نسل جوان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
خجالت هم خوب چیزی است. مگر محدود کردن وسایل ارتباط جمعی را کسی جز دولت و موافقت شما انجام می دهد . تو با کی هستی ؟ اگر دیدگاه شما این است و راست می گویی وزیر کشور و وزیر مرتبط با اینترنت و سانسور را عزل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
تو هنرمندی ماشاالله همه چی رو خوب مسدود میکنی اصلأ انتخاب شدی که محدود کنی داروغه ناتینگهام هم که گذاشتی کنار دستت که لاپوشونی کنه و همه چی رو محرمانه کنه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان