تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۲ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ابوترابی‌‌ فرد: حضور مردم در انتخابات، نقطه تلاقی نظام جمهوری اسلامی با نظام لیبرال دموکرات غرب در مردم‌سالاری دینی است!

امام جمعه موقت تهران گفت: از مواردی که امام (ره) همواره بر آن تاکید می‌کرد مسأله حضور مردم در انتخاب مسئولان نظام و منتهی شدن مسئولیت‌ها به اراده و خواست مردم است، می‌توان گفت نقطه تلاقی نظام جمهوری اسلامی با نظام لیبرال دموکرات غرب در مردم‌سالاری دینی است.

ابوترابی‌‌ فرد

رویداد۲۴ مهر نوشت: حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌ فرد در نماز جمعه این هفته تهران گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام‌آور وحدت ملی و باعث افزایش سطح امنیت است‌.

بخش‌های مهم سخنان ابوترابی‌فرد را در ادامه می‌خوانید:

*یکی از مواردی که امام (ره) همواره بر آن تاکید می‌کرد مسأله حضور مردم در انتخاب مسئولان نظام و منتهی شدن مسئولیت‌ها به اراده و خواست مردم است، لذا می‌توان گفت نقطه تلاقی نظام جمهوری اسلامی با نظام لیبرال دموکرات غرب در مردم‌سالاری دینی است که این مهم با اسلامیت نظام پیوندی ناگسستنی دارد.


بیشتر بخوانید: ابوترابی، امام جمعه تهران: دولت دو سوم منابع صندوق توسعه ملی را گرفته، اما برنگردانده است


*حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام آور وحدت ملی، زمینه ساز جابه‌جایی قدرت و گردش نخبگانی و افزایش سطح امنیت، قدرت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

*۱۰۰ روز است که زمان و زمانه به زیان رژیم صهیونیستی است؛ سخنگوی شورای امنیت اعتراف کرد که مقاومت غزه نابود شدنی نیست و یک ایدئولوژی است؛ این یعنی اعلام رسمی شکست رسمی آمریکا و بن بست استراتژیک غرب است.

* رژیمی که به مدرن‌ترین سلاح‌ها تجهیز است، از مقاومت غزه درس نیاموخت لذا وقت آن رسیده که از مقاومت یمن عبرت بگیرند.

* امروز یمن قهرمان نه تنها مورد حمایت کشور‌های اسلامی است، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابوترابی فرد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
2
مشکل مردم اینه در کاندید ها تنوع سلیقه و تفاوت چندانی نداریم ، تنوع سلیقه فیک و کاذب دوگانه های نخ نما هم کارآمدی نداشته برای مردم فهمیده اند از بدنه رای هر دوقطب ریزش کرده
نظرات شما
پیشخوان