تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

رئیس صداوسیما: به مجریانی که کاندیدا شدند گفتیم تا پایان انتخابات اجرا نکنند

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند.

رئیس صداوسیما: به مجریانی که کاندید شدند گفتیم تا پایان انتخابات اجرا نکنند
رویداد۲۴ پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درباره کاندیداتوری برخی مجریان صداوسیما در انتخابات مجلس و سازوکاری این سازمان برای جلوگیری از هرگونه شائبه درخصوص به کارگیری این افراد از تریبون صدا و سیما، گفت: طبیعتا هر شهروندی حق ورود به عرصه انتخابات را دارد؛ از جمله کارمندان صداوسیما و مجریان برنامه‌ها. از ماه‌ها قبل افرادی خودشان اعلام کردند قصد نامزدی در انتخابات را دارند، حتی قبل از ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام بسیاری از این عزیزان اعلام کردند خودشان برنامه اجرا نمی‌کنند تا شائبه استفاده از آنتن پیش نیاید.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی جبلی را در ادامه می‌خوانید:

در مواردی هم که خودشان اعلام نکردند، از خود مجریانی که برنامه دارند و روی آنتن هستند، سوال کردیم. در حال حاضر هم که اسامی نامزد‌های تائید صلاحیت شده اعلام شده است، طبیعتاً ما از هر یک از همکارانی که آنتن صداوسیما در اختیارشان است، خواسته‌ایم و خواهیم خواست که برنامه اجرا نکنند تا زمانی که انتخابات مجلس به پایان برسد و شائبه استفاده از آنتن وجود نداشته باشد.

درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند.

جبرنامه‌های انتخاباتی ما هرچه جلوتر می‌رویم، الحمدالله پیشرفت تحققش بیشتر می‌شود. کانال‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفتیم، با وجود این‌که نصب تجهیزات‌شان کار سخت، پیچیده و مشکلی بود در این فاصله زمانی کوتاه تقریبا نهایی شده است و به تدریج در استان‌های متخلف از این کانال‌ها بهره‌برداری می‌شود.

در بعضی از استان‌ها اگر مردم عزیز ما کانال‌های تلویزیونی را مجدداً جستجو کنند، خواهند دید که این کانال‌های انتخاباتی اضافه شده است و فکر می‌کنم از این هفته یا هفته آینده محتوای انتخاباتی عام روی این کانال‌ها قابل دریافت باشد.

طبیعتا از زمان شروع تبلیغات انتخابات که ۷ روز است، به مدت ۷ روز این کانال‌ها در اختیار نامزد‌ها قرار خواهند گرفت.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان