تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵

کواکبیان «حله» را یک تنه آزاد کرد/خنده‌های مطهری به اشتباه عجیب آقای نماینده/سفیر انگلیس زیر تیغ رفت

زمانی که تریبون کواکبیان برای تذکر در دقایق پایان مجلس باز شد، او به جای تبریک آزاد سازی حلب سوریه، آزادسازی حله عراق را تبریک گفت که موجب خنده مطهری شد.
رویداد۲۴-زمانی که تریبون کواکبیان برای تذکر در دقایق پایان مجلس باز شد، او به جای تبریک آزاد سازی حلب سوریه، آزادسازی حله عراق را تبریک گفت که موجب خنده مطهری شد.

 سخنان ضد ايراني نخست وزير انگليس، نكته اي بود كه در نطق و تذكر برخي از نمايندگان مجلس مورد توجه قرار گرفت.

علاءالدين بروجردی رئيس كميسيون امنيت ملي با اشاره به اظهارات نخست وزیر و وزیر خارجه انگلیس گفت:  سخنان این افراد نشان داد که خباثت، ماهیت سردمداران این کشور است و آنها شایستگی روابط در سطح سفیر را با جمهوری اسلامی ایران را ندارند زیرا سیاست‌های خصمانه با بالاترین سطح روابط دیپلماتیک همخوانی ندارد.

همچنین احمد سالك در تذكري نسبت به صحبت هاي ضد ايراني نخست وزير انگليس واكنش نشان داد: صحبت هاي نخست وزير انگليس خبيث كه غرض آلود بوده است و يك غرش براي اعلام حضور در صحنه است. در همين راستا از آقاي ظريف اقداماتي را براي بستن لانه جاسوسي انگليس خبيث انجام دهد.

*کواکبیان حله را آزاد کرد!

همچنين مصطفي کواکبیان در تذکری به اشتباه تبریک آزادسازی حلب سوریه را آزادسازی حله (عراق) اعلام کرد که در ادامه مطهری، با چندین بار تکرار و خنده این موضوع را اصلاح کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان