تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۳۰ دی ۱۴۰۲

واکنش قالیباف به شهادت چهار مستشار نظامی ایرانی: مجازات سختی درانتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

در پی شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حمله موشکی به فرماندهان سپاه

رویداد۲۴ متن پیام محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
 
رژیم‌ غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویاروئی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به‌نمایش بگذارد.
 
شهیدان سرافراز، سردارحجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده‌های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به‌یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل درانتظار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اعلام اسامی شهدای مستشار سپاه در دمشق


ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار شهیدان، امیدوارم این مجاهدان والامقام در جوار ارواح قدسی شهدا قرین رحمت و درجات الهی قرار گیرند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان