تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲

شایعه عجیب؛ دو دستگی ستاره‌های پرسپولیس برای انتخاب مربی جدید

به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید دچار اختلاف نظر شدند.

شایعه عجیب؛ دو دستگی ستاره‌های پرسپولیس برای انتخاب مربی جدید

رویداد۲۴ پس از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در پایان نیم فصل اول، یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان از سمت خود استعفا کرد و تلاش‌ها برای بازگردانددن او بی فایده بود.

پس از استعفا گل محمدی مدیران باشگاه پرسپولیس به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند، اما سرمربی عمان هم دست رد به پیشنهاد آن‌ها زد تا کار مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید سخت شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که بعضی از بازیکنان این تیم معتقد هستند باید تا پایان فصل هدایت این تیم را به اوسمار دستیار برزیلی گل‌محمدی بسپارند. علیرضا بیرانوند، نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، گیورگی گولسیانی و شهاب زاهدی موافق سر مربیگری اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هستند.

از طرفی دیگر گفته می‌شود امید عالیشاه، سروش رفیعی، وحید امیری، دانبال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی و مهدی ترابی هم به نوعی مخالفت خود را با سرمربیگری دائم اوسمار ویرا در پرسپولیس را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند.

روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده اینستاگرامی این باشگاه پس از امضا قرارداد با عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر وعده داد تا چند روز آینده انتخاب سرمربی نهایی خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان