تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا: شهروندان برای جنگ فراگیر با روسیه آماده شوند!

نیروهای مسلح بریتانیا

رویداد۲۴ یورونیوز نوشت: ژنرال ارشد بریتانیایی وضعیت اوکراین را به بحران‌های ۱۹۱۴ و ۱۹۳۷ تشبیه و تاکید کرد که فقط «ارتش‌های شهروندی» قادر خواهند بود حمله آتی علیه سبک زندگی غرب را دفع کنند.

ژنرال سر پاتریک سندرز، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بریتانیا در سخنرانی خود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو‌های زرهی در لندن گفت که تهاجم روسیه به خاک اوکراین نشانه چیز‌هایی است که در راه است و هشدار داد که درس‌های جنگ‌های قبلی را باید قبل از این که خیلی دیر شود به خاطر بسپاریم.

او گفت: «پیشینیان ما نتوانستند پیامد‌های بحران موسوم به ژوئیه را در سال ۱۹۱۴ درک کنند و در نتیجه در وحشتناک‌ترین جنگ‌ها گرفتار شدیم. ما نمی‌توانیم امروز همان اشتباه را مرتکب شویم؛ لذا اهمیت بالای اوکراین را نباید دست‌کم‌انگاری کنیم.»

ژنرال سندرز تاکید کرد که سطح بالای احتمالی جنگ در سال‌های آینده نباید دست کم گرفته شود.

او افزود: «این جنگ صرفا نه برای اشغال دونباساست و نه برای احیای مجدد امپراتوری روسیه، بلکه برای شکست دادن سیستم و شیوه زندگی ما از نظر سیاسی، روانی و نمادین است.»


بیشتر بخوانید: سقوط هواپیمای روسی حامل اسرای اوکراینی


ژنرال همچنین خواستار دو برابر شدن تعداد نیرو‌های ارتش بریتانیا شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بریتانیا به شهروندان بریتانیا هشدار داد که برای جنگی در مقیاس بزرگ جنگ‌های قرن بیستم آماده باشند؛ جنگی که برای پیروزی در آن ممکن است نیاز به بسیج عمومی شهروندان باشد.

خبر‌ها و گزارش‌های کوتاه از ایران و جهان را در صفحه «خبر‌های کوتاه روز» وب‌سایت یورونیوز دنبال کنید. برای دسترسی آسان به سایت به لینک پروفایل اینستاگرام و یا استوری‌ها مراجعه کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روسیه ، بریتانیا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
0
0
برو بیمارستان گاندی ببین چه خبره اوه اوه آتیش گرفته ناجور
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان