تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

پیروزی مقابل ژاپن را فراموش کنید؛ دیدار با قطر در راه است!

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به مصاف قطر می‌رود و روز چهارشنبه مشخص می‌شود که ایران یکی از دو تیم راه یافته به دیدار پایانی خواهد بود یا نه.

پیروزی مقابل ژاپن را فراموش کنید؛ دیدار با قطر در راه است!

رویداد۲۴ بعد از پیروزی غرورانگیز تیم ملی ایران برابر ژاپن، پیش بینی ها بر این است که ایران به راحتی قطر را شکست می دهد. این تصور بدون شک به تیم ملی ضربه خواهد زد، چون هر بازی شرایط خاص خود را دارد و یک اتفاق خوب قرار به تکرارش نیست؛ اگر تیم با ذهنیت پیروزی وارد میدان نشود و برای آن مجدانه تلاش نکند.

ایران در مصاف با سوریه برای کسب پیروزی با مشکل مواجه شد، چون خوب بازی نکرد اما مقابل ژاپن خوب بازی کرد و در جریان وقت قانونی حریف را وادار به تسلیم کرد.

قطر قهرمان دوره قبل جام ملت هاست. در این دوره هم میزبان است و به طور حتم نمی آید که نتیجه را به راحتی به ایران بدهد و خود با جام وداع کند. قطر هر تدبیری برای شکست ایران لازم باشد، در زمین پیاده می کند. قطر حتی به نوعی می شود گفت از ژاپن هم حریفی سخت تر است. به این خاطر که قطر بر خلاف ژاپن، جلو بازی نخواهد کرد  و حتی در دفاع پرتعداد خواهد بود، چون می داند تیم ملی فوتبال ایران مهره های تهاجمی خوبی دارد. این کمی کار را برای تیم ملی سخت خواهد کرد.

در کنار این ذهنیت که باید در تیم ملی ریشه کن شود، صحبت در مورد بازی با ژاپن بیش از اندازه شده است. این دیدار تمام شده است و تیم ملی باید این بازی را فراموش کند. ژاپن شکست در برابر ایران را فراموش کرده و از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای آینده است. بنابراین تیم ملی و در کل فوتبال ایران باید بازی با ژاپن را فراموش کند. در این صورت است که می توانیم به پیروزی در برابر قطر خوشبین باشیم.

دیدار با قطر یک مصاف نو است. بنابراین تیم ملی برای عبور از سد این تیم باید از نو یک بازی خوب به نمایش بگذارد. حتی تلاشی بیشتر از بازی با ژاپن داشته باشد. این اتفاق بارها و بارها در فوتبال رخ داده؛ برای تیم های مدعی گاهی شکست تیم های کوچک سخت می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان