تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به مسئولان کشور: برای جلب رضای خدا و حفظ انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید

آیت الله نوری همدانی اولویت نخست همه مسئولان را خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی دانست و گفت: امروز سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنها ندارم و از همه مسئولان می خواهم که برای جلب رضای خدا و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید که مردم را راضی نگه دارید این مردم به گردن همه ما حق دارند.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به مسئولان کشور: برای جلب رضای خدا و حفظ انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید

رویداد۲۴ آیت الله نوری همدانی گفت: امروز سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنها ندارم و از همه مسئولان بعنوان یک طلبه در حوزه علمیه قم می خواهم که برای جلب رضای خدا و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید که مردم را راضی نگه دارید.

بنابر روایت دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار استاندار قم با تقدیر از خدمات در حال انجام استاندار قم تأکید کرد: باید این مسیر با شدت ادامه‌ پیدا کند تا مردم ثمرات آن را درک کنند.

این مرجع تقلید پرکار بودن و داشتن ارتباط مستقیم با مردم و درک مشکلات آنها از نزدیک را از ویژگی های استاندار دانسته و خاطرنشان کرد: اگر همه مسؤلان این موضوع را درک کنند که شغل و موقعیتی که در اختیار دارند امانتی است برای خدمت به مردم و خود را در دسترس مردم قرار دهند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی نظارت بر بازار و قیمت‌ها را که در قم آغاز شد از دیگر نکات مثبت ارزیابی نموده و افزود: این موضوع بعنوان یک الگو با همین دقت و شدت باید در کل کشور عملی شود تا این قیمت‌های که بی حساب هر روز افزایش پیدا می‌کند با نظارت تا حدودی کنترل گردد.

وی با توجه به گزارش استاندار برای رفع مشکلات روستاهای اطراف قم و موضوع مسکن گفت: باید به مناطق محروم اهمیت بیشتری داد و با پیگیری و حضور مستمر خود مشکلات قابل حل را برطرف کنید و موضوع مسکن‌ نیز با جدیت دنبال شود.

آیت الله نوری همدانی اولویت نخست همه مسئولان را خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی دانسته و افزود: امروز سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنها ندارم و از همه مسئولان بعنوان یک طلبه در حوزه علمیه قم می خواهم که برای جلب رضای خدا و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید که مردم را راضی نگه دارید این مردم به گردن همه ما حق دارند.

وی گفت : همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند، همین مردم بودند که این نظام را تا به امروز با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حفظ کردند و امروز هم همین مردم هستند که در مقابل دشمن می مانند، پس تا می توانید خدمت کنید و مشکلات را حل نمائید.

وی خطاب به استاندار قم تاکید کرد: این که شما از صبح زود تا ساعت پایانی از شب مشغول خدمت هستید و خودتان پیگیر مشکلات می باشید و در حال تعیین وضعیت کارهای نیمه تمام هستید جای قدردانی و تشکر دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
4
والبته بقای
خودتان تلاش
کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
1
اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
۱۱:۱۷۰۷ اسفند ۱۴۰۲
رأی بدهیم، 100 درصد فقط به نفع نمایندگان ناتوان و عاجز است، نه برای کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور چون به خاطر که نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری برای حل و فصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
0
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور به خاطر که از اشتباهات بزرگ دولت رئیسی بوده است و متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نکرده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
0
دولت رئیسی به همراه نمایندگان مجلس از سال 1400 تاکنون از خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران استقبال کرده است
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادند چرا؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان