تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

عربستان: هشدار مدیرعامل سابق ذوب آهن به سپاهانی‌ها بابت میزبانی از الهلال

بنا بر اعلام رسانه‌ عربستانی، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن به مسئولان سپاهان بابت میزبانی از تیم الهلال در ورزشگاه نقش جهان هشدار داد.

سپاهان نقش جهان

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید شامگاه پنج‌شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از تیم الهلال عربستان میزبانی کند.

سایت عربستانی «saudiweb» در خصوص این بازی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC پس از اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد عربستان که منجر به لغو بازی در اصفهان شد، تیم سپاهان را علاوه بر جریمه مالی از میزبانی در اصفهان محروم کرد.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل سپاهان: درخواست AFC را اجابت کردیم


مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگویی که با مدیران باشگاه سپاهان داشته به آن‌ها هشدار داده تا هرگونه نمادی که باعث ایجاد تنش در بازی شود را از ورزشگاه نقش جهان خارج کنند تا این باشگاه با تنبیهات بیشتری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه نشود.

شاگردان «ژوزه مورایس» به دنبال کسب پیروزی در این بازی هستند تا در دیدار برگشت که به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد، کار راحت تری داشته باشند. الهلال امکان دارد یکی، دو بازیکن مطرح خود را در دیدار رفت به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد، اما در بازی برگشت و با حضور هواداران عربستانی قطعاً کار سپاهان برای مسجل کردن صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی سخت‌تر خواهد بود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاهان اصفهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان