تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

سرپرست سازمان میادین میوه تره‌بار و مسئول سابق بسیج دانشگاه تهران: با دو سال تجربه مدیرعامل شدم

بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: قبلاً مسئول بسیج دانشجویی بودم مدتی مدیر قرارگاه کشاورزی توسعه روستایی ستاد اجرایی امام (ره) بودم. دو سال هم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر بازرگانی سازمان میادین میوه و تره‌بار فعالیت کرده‌ام.

بختیاری زاده

رویداد۲۴ به گزارش دیده بان ایران؛ زمانی که طی حکمی حسین نظری، معاون خدمات شهری شهردار تهران، مهدی بختیاری‌زاده به عنوان سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انتخاب کرد، گفته شد که او سابقه و تجربه‌ای در این حوزه ندارد و او فقط مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بوده است.

در حالی که بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دارای پست بوده، آنهم زمانی که محمد مخبر ریاست آن را به عهده داشت. پس از آن جذب شهرداری و سازمان میادین میوه و تره‌بار شد.

سوال مهم این است که شما چه تخصصی داشتید و با چه شاخصه‌هایی به عنوان مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار برگزیده شدید و چرا این پست مهم را قبول کردید؟


بیشتر بخوانید: حکم جدید علیرضا زاکانی؛ مسئول سابق بسیج دانشگاه تهران، سرپرست سازمان میوه و تره‌بار شد!


بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال دیده‌بان ایران گفت: «فضاسازی که رسانه‌های بیگانه انجام دادند، ظالمانه بود. در حالی که تحصیلات دانشگاهی بنده در رشته مهندسی کشاورزی علوم دام و طیور و  منطبق با فعالیت سازمان است. ضمن آن که در سازمان میوه و تره‌بار تجربه هم داشتم.»

او افزود: «مدتی مدیر قرارگاه کشاورزی توسعه روستایی ستاد اجرایی امام (ره) بودم. دو سال هم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر بازرگانی سازمان میادین میوه و تره‌بار فعالیت کرده‌ام.»

بختیاری‌زاده که در دوره زاکانی وارد سازمان میادین میوه و تره‌بار شده است، تاکید کرد: «فکر می‌کنم این دو سال در حدی باشد که تجربه کافی را برای مدیریت این سازمان داشته باشم. در ضمن تمام  تلاش من این است که به دور از حواشی مطرح شده و با قوت بیشتر  خدمات خوبی در میادین میوه و تره‌بار  به شهروندان تهران ارائه کنیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان