تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

شاهین صمدپور کیست؟

بیوگرافی شاهین صمدپور فعال حوزه اجتماعی که چند سال پیش مجری حوادث بود و اکنون یک فعال اجتماعی در اینستاگرام است را به همراه حواشی شاهین صمدپور پس از تبلیغ کوروش کمپانی را بخوانید.

بیوگرافی شاهین صمدپور

رویداد۲۴ شاهین صمدپور در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمد. او یک مستندساز است.

او لیسانس تکنولوژی آموزشی را دریافت کرده و از زمانی که بازیگری را آغاز کرد، در حوزه فعالیت‌های هنری مشغول به کار بوده است. ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت کرده، سپس به عنوان دستیار کارگردان و مجری سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مشغول به فعالیت شد. در حال حاضر، او به عنوان یک مستندساز و خبرنگار مستقل فعالیت می‌کند.

شاهین صمدپور فرزند طلاق 

شاهین صمدپور کیست؟

مادر شاهین صمدپور به عنوان کارمندی در اتاق بازرگانی مشغول به کار بود و پدرش صاحب یک شرکت تعمیرگاهی بود.

او تنها فرزند خانواده بود و در سن ۵ سالگی، والدینش از هم جدا شدند. علت این جدایی، اعتیاد شدید پدر به تریاک و هروئین بود که حاضر به ترک آن نشد.

تا مدت‌ها، حضانت شاهین صمدپور به عهده پدر معتادش قرار داشت. اما با تلاش مادر و تشدید اعتیاد پدر، شاهین بالاخره توانست از خانه پدر فرار کند و به سمت مادرش پناه ببرد.

بعد از این ماجرا و چند بار دیدار با پدری دیگر، شاهین هیچ خبری از او تا به امروز ندارد.

شروع فعالیت شاهین صمدپور از ۱۱ سالگی

شاهین صمدپور از سن ۱۰ سالگی به طور جدی به فعالیت هنری پرداخت و با حضور در کانون هنری حر تحت نظارت سید جواد هاشمی، مسیر هنری خود را آغاز کرد. در سن ۱۱ سالگی، او موفق شد جایزه بهترین بازیگر تئاتر کشور را به دست آورد.

ورود شاهین صمدپور به تلویزیون

شاهین صمدپور کیست؟

شاهین صمدپور پس از آن، فعالیت هنری خود را ادامه داد. از سال ۱۳۷۷ (در سن ۱۷ سالگی) وارد صنعت تلویزیون شد و به عنوان دستیار سوم کارگردان به تیم تلویزیون ملی ملحق شد. به مدتی به عنوان مدیر تولید و مدیر برنامه‌ریز در این صنعت فعالیت می‌کرد.

او برای اولین بار در نقش مجری، با مستند "درنگ" در جلوی صفحه تلویزیون ظاهر شد و این تجربه مجری‌گری اولیه او بود.

شاهین صمدپور کارگردان مستند شوک

شاهین صمدپور کیست؟

در سال‌های ۹۲-۹۳، شاهین صمدپور برنامه مستند "شوک" را برای شبکه سه تهیه، کارگردانی و اجرا کرد که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. اما به دلیل پیامد‌های این استقبال، این برنامه از سال ۹۴ به دلیل ممنوعیت کارشناسی متوقف شد.

بعد از جدا شدن از تلویزیون، شاهین صمدپور با ساخت مستند‌های اجتماعی بدون سانسور در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه داد. در همان سال ۹۴، با ساخت مستندی درباره کیفیت دو غول خودروسازی ایران، یعنی ایران‌خودرو و سایپا و گفتگو با مدیران آنها، جنجال‌برانگیز شد.

در حال حاضر، شاهین صمدپور به عنوان یک خبرنگار مستقل فعالیت می‌کند و هر از گاهی با خیریه مهرآفرین همکاری می‌کند. تخصص اصلی او در حوزه کودکان و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آنان است.

ازدواج شاهین صمدپور

شاهین صمدپور کیست؟

در تاریخ اول تیرماه ۱۴۰۱، شاهین صمدپور ویدیویی عاشقانه به همراه یک خانم در حال موتورسواری را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و خبر از ازدواجش را اعلام کرد. در قبل، شایعاتی درباره ازدواج او در فضای مجازی منتشر شده بود.

حواشی تبلیغ شاهین صمدپور برای کوروش کمپانی

کوروش کمپانی برای معتبر جلوه دادن کلاهبرداری پانزی‌اش و به دست آوردن مشروعیت، هزینه‌های سنگینی را برای تبلیغات صرف کرد. او از تبلیغات افرادی مانند هادی چوپان، احمد ایراندوست، شاهین صمدپور، صادق بوقی، محسن افشانی، اکبر عبدی، امیر علی اکبری، فاطمه گودرزی، دنیا جهانبخت، معین فرجی، خواهران منصوریان، بهرنگ علوی، مرتضی پورعلی گنجی، محسن ابراهیم زاده، هادی ساعی، کنعانی زادگان، حمید لولایی، منوچهر هادی، الهام حمیدی، نیلوفر بهبودی، یوسف تیموری، حسن ریوندی، رضا شفیعی جم، سیدجواد هاشمی، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند، محمد معماریان، مائده علیزاده، آرش رضاوند و متین ستوده استفاده کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
Gggh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
4
6
چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف
بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!

گلزاری که اون همه سال بیکار بوده اپن همه سال ممنوع الکار بوده به قول خودش ممنوع الکارترین بوده یک دفعه یک باره یکجا اون همه پول از کجا آورده که ماشین صد میلیارد تومانی سوار بشه اونم نه یکی بلکه چندین تا !!!! و چندین خونه در گرانترین جاهای کشورهای دیگه خریداری کنه !!!!!!
از بیت المال کش رفته ؟؟؟ از بانک ها اختلاس کرده ؟؟
رقم اختلاس شون چقدر هست ؟؟؟
در قالب شرکت های جعلی و کارهای الکی و جعلی از بانک ها تسهیلات سنگین گرفته ؟؟
با پول ها در کشورهای دیگه خوش میگذره ؟؟ خوش گذشته ؟؟؟ حتی فاسدترین ایرانی های خارج از کشور به گلزار دست رد می زنند !!!!!!

گلزار از اون ۳۵ بار ازدواج مخفیانه و فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !!!!!!!
بعداز شش سال اومده با زنی که پنج سال زنش بوده جشن عروسی گرفته ؟؟!!!!
از اون یکی همسرش و فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !!
حالا چرا باوجود داشتن چندین همسر و چند فرزند همیشه این همه وقت و این همه سال نقش مرد مجرد تنها رو بازی کرده !!!
که سر زنان و دختران بیشتری رو کلاه بذاره ؟؟!!
از زنان و دختران بیشتری سواستفاده کنه ؟؟!!!
برای بازار گرمی برای سیاهی لشگر برای جذب لایک و فالوور ؟؟!!!! تمام این سالها برای کسب اعتبار و جایگاه و اعتماد مدام خودش را به این و آن ربط داده است ؟؟؟؟
مردم رو خر فرض کرده یا خودش رو ؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2
2
سلبریتی های دوزاری
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
3
2
این الدنگ خان که سلطان حاشیه است کسب و کارش هم معلوم نیست. خبرنگار الاف اینستاگرامی.
از دست پروردگان تلویزون انتظار بیشتری نیست. !
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان