تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بدترین اتفاق ممکن برای دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند در حساس‌ترین دوران عمر ورزشی خود به سر می‌برد و می‌تواند در تیم ملی ایران تاریخ ساز شود.

بدترین اتفاق ممکن برای دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس!

رویداد۲۴ شاید اگر همین دو ماه قبل به هر اهل فوتبالی می‌گفتی علیرضا بیرانوند در خطر از دست دادن جایگاهش در فوتبال ایران است، به شما می‌خندید و هیچ کس این گزاره را باور نمی‌کرد. جایگاه علیرضا بیرانوند و افتخارات و کارنامه‌اش آنقدر محکم بود و با توجه به اینکه او دروازه‌بان است و گلرها می‌توانند تا سن بالا بازی کنند، همه گمان می‌کردند که او تا سال‌ها کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس خواهد ماند، بدون رقیب و بدون تهدید! هر چقدر دروازه‌بانان دیگر بدخشند باز برای بیرانوند خطری محسوب نمی‌شوند. تنها خطر از ناحیه خود او بود و حالا هم که موقعیتش به خطر افتاده صرفاً به خاطر عملکرد خود اوست!

همه می‌دانیم بر علیرضا بیرانوند در یک سال اخیر چه گذشت. او چقدر از مصدومیت‌ها و البته جنجالی که در تابستان بر سر رفتن به استقلال درست کرد، لطمه خورد و آسیب دید اما شاید این یک ماه اخیر بزرگترین زنگ خطر برای بیرانوند باشد. هیچ کس توقع نداشت بیرانوند در یک بازی سه گل بخورد. در یک تورنمنت و در ۶ مسابقه تنها یک بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و به اصطلاح کلین شیت کند اما این اتفاق در جام ملت‌ها افتاد و همه دیدیم که این بیرانوند چه فاصله‌ای با آن مهره مطمئن همیشگی دارد. بیرانوند در طول جام ملت‌ها روی خط برنامه تلویزیونی آمد و در مورد پرسپولیس نظر داد. خبر پیشنهاد او از ترکیه رسانه‌ای شد و داستان انتخاب مربی در پرسپولیس به پای او نوشته شد! و در بازگشت از جام ملت‌ها و شروع دوباره لیگ برتر بیرانوند حالا یکی یکی رکوردهای منفی را می‌زند. او از ۵۰ متری گل خورد که حتی برای دروازه‌بانان عادی هم یک شکست محسوب می‌شود.

مجموع اتفاقات این یک ماه بیرانوند را روی لبه تیغ قرار داده است. آن هم در شرایطی که او در یک قدمی جاودانگی در تاریخ فوتبال ایران است. بیرانوند با بازی برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌ها به عدد ۷۰ در رکورد بازی‌های ملی رسید. او حالا فقط سه دروازه‌بان را بالاتر از خود می‌بیند، عابدزاده ۷۷، رحمتی ۷۶ و میرزاپوربا ۷۱ بازی ملی. با توجه به تعداد بازی‌های ملی زیاد در این سال‌ها علیرضا به راحتی می‌تواند تا سال بعد در همین زمان از همه این نام‌های بزرگ عبور کرده و خود معتبرترین دروازه‌بان تاریخ تیم ملی باشد. بیرانوند سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد و تنها دروازه‌بانی است که در دو جام جهانی بازی کرده و در سه دوره جام ملت‌ها هم حضور داشته است. با توجه به سن و پست بازی او همه این رکوردها قابل افزایش بودند اما درست سر بزنگاه بیرانوند به طرز شدیدی افت کرد!

امیدواریم مشکل او هرچه باشد هرچه زودتر به خود آمده و دوباره روی فوتبال تمرکز کند وگرنه این اعداد و رکوردها همین جا برای او متوقف خواهند شد. فوتبال نشان داده که با هیچ اسمی تعارف ندارد...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
افتش از اول لژیونر شدنش شروع شد. کسی نخواست ببینه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان