تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

معصومه ابتکار: حتما برای نسل جوان بسیجی و حامی دولت کاندیدا داریم، اما برای عموم مردم چه؟

معصومه ابتکار گفت: آیا یک دختر جوان که نسبت به خیلی از مسائلی که رخ می‌دهد اعتراض و پرسش دارد، آیا گزینه‌ای در میان کاندیدا‌ها می‌بیند که به او رای بدهد و امیدوار باشد که تغییری در آینده ایجاد کند؟

معصومه ابتکار: حتما برای نسل جوان بسیجی و حامی دولت کاندیدا داریم، اما برای عموم مردم چه؟
رویداد۲۴ روزنامه هم میهن سخنرانی فعالان سیاسی در نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات را منتشر کرده است.

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم سخنرانی معصومه ابتکار در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

هر چه ما به جوان‌ها توضیح می‌دهیم، به ما می‌گویند که شما فریب خوردید. می‌می‌گویم انتخاب برای حضور در انقلاب و همراهی با امام یک آگاهی محض همراه با شناخت و درک بود. اما جوانِ امروز می‌گوید در آن زمان به شما حرف‌هایی زدند و باور کردید؛ از اول قرار نبود که مردم تعیین‌کننده باشند.

این حرفِ نسل جوانِ امروز است که به ما خرده می‌گیرد و می‌گوید شما مقصر هستید که رفتید و این اتفاقات [انقلاب]افتاد و حالا ما در شرایط فعلی مانده‌ایم. شرایطی که تنوع سلایق مردم در آن در عمل محلی از اعراب ندارند.


بیشتر بخوانید: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: داوطلبانمان را چنان قلع و قمع کردند که رمق ارائه لیست هم نداریم


نمونه آن همین موضوع زنان است که اوج آن را در حوادث سال گذشته دیدیم. دختران جوان ما چه امیدی دارند؟ چه می‌بینند در حق و حقوق و جایگاهی که ما برای آن‌ها قائل هستیم؟ آیا گزینه‌ای دارند که به او رای بدهند؟ گزین‌های هست که عموم نسل جوان امروز را نمایندگی کند؟

حتماً برای نسل جوان بسیجی و حامی دولت نماینده داریم، اما برای عموم چنین نماینده‌ای داریم؟ آیا یک دختر جوان که نسبت به خیلی از مسائلی که رخ می‌دهد اعتراض و پرسش دارد، آیا گزینه‌ای در میان کاندیدا‌ها می‌بیند که به او رای بدهد و امیدوار باشد که تغییری در آینده ایجاد کند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: معصومه ابتکار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان