تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

انتقاد آقاتهرانی از سیاست‌های عدم فرزندآوری؛ ۲۱ سال پیش روی پفک نمکی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بود؟

آقا تهرانی با اشاره به سیاست‌های عدم فرزندآوری گفت: بیست‌ویک سال پیش پفک نمکی که ما می‌خریدیم شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بر روی آن نوشته شده بود؛ شما ببینید از کی این موضوع را شروع کردند و الان به نتیجه رسیده است.

آقاتهرانی

رویداد۲۴ فارس نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی، قانون جوانی و جمعیت است که حدود ۹۱ ماده دارد. تقریبا پنج دهه بر روی این موضوع کار شد که برای جوانی جمعیت چه باید کرد.

مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و نماینده مجلس درباره اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باتوجه به اینکه بنده در دوره نهم نیز نماینده مجلس بودم و حتی در همین کمیسیون هم فعالیت داشتم، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این دوره مجلس خیلی فعال‌تر از دوره‌های قبل فعالیت کرده است.


بیشتر بخوانید: دبیر ستاد امر به معروف: برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر بخش «امر به معروف» گذاشتیم


وی ادامه داد: در دوره قبل مجلس در کمیسیون فرهنگی تنها توانستیم طرح امر به معروف و نهی از منکر را تصویب کنیم، اما در این دوره مجلس، کمیسون فرهنگی به چند کار جدی ورود کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی، قانون جوانی و جمعیت است که حدود ۹۱ ماده دارد. تقریبا پنج دهه بر روی این موضوع کار شد که برای جوانی جمعیت چه باید کرد.

آقا تهرانی با اشاره به سیاست‌های عدم فرزندآوری که در گذشته وجود داشت، گفت: حتی بعضی از دوستانی که حدود ۴۰ سال سن دارند می‌گویند که بیست‌ویک سال پیش پفک نمکی که ما می‌خریدیم شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بر روی آن نوشته شده بود. شما ببینید از کی این موضوع را شروع کردند و الان به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: در این دوره مجلس به لطف الهی ما قانون را تبیین کردیم و کار پیش رفته است. تشکیل ازدواج جوانان در کنار همین قانون آمده است. وقتی جوانان مشاهده کنند که ما به فکر هستیم. قطعا هم هستیم، پر انرژی و بدون دغدغه می‌توانند زندگی را شروع کنند. به طوریکه معطل خانه، شغل، بیماری و کار نباشد در مواد این قانون ما این موارد را در نظر گرفتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به تصویب مصوبات و فعالیت‌هایی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است و اینکه توانستیم این فعالیت‌ها را انجام دهیم، افتخار می‌کنم.

آقا تهرانی، اظهار کرد: یکی از همین مصوبات، مصوبه عفاف و حجاب است که بررسی آن نزدیک‌های آخر و لحظات نود آن است مصوبه آن به زودی به مرحله انجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: یکی از دستاورد‌های دیگر مجلس یازدهم شورای اسلامی بحث تنظیم مقررات فضای مجازی بود که اتفاقا تا آخر رفته و نزدیک به مرحله انجام آن است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
7
انشااله با همین مصوبه سقط بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
9
با این جوانی جمعیت چه غلطی کردین که در آرزوی جوانی جمعیت بعدی هستین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
7
هر چی کریه تر پوف...تر!!!!
عبدال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
1
6
خجالت بکشید، باسیاست های تان چه گذاشتیدبرای این ملت که ازدیادنسل کنند؟فکرآسوده؟اقتصادسالم؟فضای اجتماعی شاد؟
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
آقای آقا تهرانی ،خوب بررسی کنید ببینید کاری مانده که برعلیه خواسته مردم انجام نداده باشید؟یادتان باشد بازگشت همه شما به همین مردم است درآن روز اصلا مایل نیستم بجای شما وهمفکرانتان باشم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان