تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

لاریجانی در تدوین لیست علی مطهری نقش دارد؟

فعال سیاسی گفت: شنیدم آقای لاریجانی در تدوین لیست مطهری راهبری و کار می‌کند، اگر این طور باشد تا حدودی استقبال خوب خواهد بود.

لاریجانی در تدوین لیست علی مطهری نقش دارد؟
رویداد۲۴ فاز اصلی رقابت‌های انتخاباتی از پنجشنبه آغاز می‌شود و فهرست‌های یکی پس از دیگری اعلام خواهد شد. در این میان حضور جریان منتقدان وضع موجود با فهرستی تحت عنوان «صدای ملت» شاید بتواند معادلات صحنه را دست خوش تغییر کند.

حبیب الله بور بور فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان تأثیرگذاری فهرست صدای ملت بر معادلات انتخابات ۱۱ اسفند گفت: اگر افراد شناخته شده و خوشنام در این فهرست باشند، رأی نسبی خوبی را خواهند آورد، ولی اگر گمنام بیشتر در این فهرست قرار گیرند، به نظر نمی‌آید با اقبالی مواجه شوند.

به گزارش نامه نیوز بخش‌هایی از گفت و گوی بوربور را در ادامه می‌خوانید:

آن‌ها محاسبه می‌کنند اگر ببینند این لیست رأی می‌آورد همه حمایت می‌کنند و با تمام وجود به صحنه می‌آیند تا بگویند «با آنکه شرکت نکردیم و فقط از یک فهرست حمایت کردیم این فهرست رأی آورد، حالا ببینید اگر می‌آمدیم چه نتیجه‌ای کسب می‌کردیم».

اگر اصلاح طلبان ارزیابی شان این باشد که با وجود حمایت کردن لیست آقای مطهری رأی نمی‌آورد، قطعا سرد برخورد می‌کنند و این موجب خواهد شد که از آن لیست زیاد استقبالی نشود.

شنیدم آقای لاریجانی در تدوین این لیست راهبری و کار می‌کند، اگر این طور باشد تا حدودی استقبال خوب خواهد بود، ولی اگر این لیست را بخواهند به عملکرد جریان چپ وصل کنند مردم روی خوشی نشان نخواهند داد، چون امروز شرایط موجود و نارضایتی‌ها عمدتا به دلیل عملکرد جریان چپ است که ۳۵ سال قدرت را در دست داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان