تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲

زنگ خطر سرمربی خارجی لیگ برتر؛ باخت نساجی آلکارز را قربانی می‌کند

دومین سرمربی اسپانیایی لیگ برتر هم قربانی باخت تیمش می‌شود

آلکارز

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم فوتبال نساجی فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت مهدی رحمتی آغاز کرد، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این مربی جوان نتوانست نتایج باب میل هواداران و مدیران این تیم را به دست آورد و نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ناکام بود.

پس از پایان هفته سیزدهم که با شکست سنگین ۴ بر صفر نساجی برابر استقلال تهران همراه بود، رحمتی از سمت خود استعفا کرد که با موافقت مدیران این باشگاه قرار گرفت و آن‌ها در پایان هفته چهاردهم، «لوکاس آلکاراز» اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند تا او پس «ایگناسیو مارتینز» دومین سرمربی اسپانیایی لیگ برتر ایران نام بگیرد.


بیشتر بخوانید: جواد نکونام استقلال جدید را رونمایی کرد


روز گذشته چهارشنبه ۲ اسفند تیم‌های نساجی و مس رفسنجان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی خانگی با شکست سنگین ۳ بر صفر نساجی همراه شد تا در پایان هواداران این تیم از شرایط تیم خود گلایه‌مند و خواستار بازگشت ساکت الهامی سرمربی نیم فصل اول مس رفسنجان به تیم خود باشند.

مارتیز در مجموع ۳ بازی که هدایت نساجی را در لیگ برتر بر عهده داشته تنها در برابر پیکان توانسته به یک نتیجه تساوی یک بر یک دست یابد و دو بازی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته‌های پانزدهم و هفدهم را واگذار کرده است و تیمش در مجموع ۳ بازی تنها یکبار موفق به گلزنی شده و ۵ بار دروازه اش توسط بازیکنان تیم حریف باز شده است. همچنین در دیدار جام حذفی هم نساجی میزبان آلومینیوم اراک بود، آن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا این تیم پُر هوادار خداحافظی خیلی زودی با جام حذفی داشته باشد.

در همین حال مدیران نساجی از کسب نتایج اخیر تیم خود ناراضی هستند و این موضوع را به کادر فنی تیم خود اعلام کرده اند. آلکاراز در دو بازی اخیر تیم خود باید امتیازات قابل قبولی را کسب کند تا بتواند به کار خود در این تیم ادامه دهد و در غیر این صورت مدیران نساجی دست به تغییراتی در کادر فنی تیم خود خواهند زد.

مارتینز دیگر مربی اسپانیایی لیگ برتر که هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت نیز نتوانست انتظارات هواداران و مدیران این باشگاه را برآورده سازد و در ابتدای نیم فصل دوم از هدایت فولاد کنار رفت و بعید نیست آلکاراز نیز به سرنوشت هموطن خود مبتلا شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان