تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بیانیه محمدرضا باهنر بعد از شکست در انتخابات

یک کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان رقابت‌های انتخاباتی در بیانیه‌ای از حضور مردم حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: قصدم ادای دین به مردم شریف زادگاه عزیزم و افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

بیانیه محمدرضا باهنر بعد از شکست در انتخابات
رویداد۲۴ یک کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان رقابت‌های انتخاباتی در بیانیه‌ای از حضور مردم حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: قصدم ادای دین به مردم شریف زادگاه عزیزم و افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در بیانیه‌ای از مردم حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و نوشت:

بسمه تعالی

سلام بر مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه کرمان و راور

اکنون که به فضل خدای متعال، زمستان سرد امسال به گرمای قدوم مبارک شما و حضور ارزشمند مردم دیار کریمان به بهاری دل انگیز مبدل گردید، شایسته است تا قدردان حمایت ها، تلاش‌ها و محبت‌های شما باشم. به سهم خود از کاندیدا‌هایی که در میدان رقابت انتخابات حضور پیدا کردند و بر مشارکت در این امر مهم و سرنوشت ساز افزودند سپاسگزاری می‌نمایم. از ابتدای حضورم در صحنه انتخابات در کرمان، قصدم ادای دین به مردم شریف زادگاه عزیزم و افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

به مصداق «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» از تمام کسانی که به هر نحوی در ستاد‌های اینجانب فعالیت کرده و با رای خود به اینجانب اعتماد نمودند سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم که در پیشگاه خداوند و روح بلند شهدای گلگون کفن کرمان بالاخص سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ماجور باشند.

به جنابان آقایان حسن پور و دوست علی که مورد اعتماد شما مردم عزیز کرمان و راور قرار گرفتند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات آن برادران گرامی را در خدمت به مردم بزرگوار کرمان مسئلت دارم.

باید عزم خود را برای تغییر بزرگ به نفع مردم شریف کرمان جزم نماییم.

محمدرضا باهنر

دوازدهم اسفند۱۴۰۲

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان